حل مشکل لژیونر ایرانی ـ سوئدی برای بازی در تیم ملی

قدوس: مقابل سوریه کار سختی خواهیم داشت

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از این که در تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش حضور دارد، ابراز خوشحالی کرد. سامان قدوس در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی ضمن بیان این مطلب گفت: ابتدا باید معذرت بخواهم که فارسی من زیاد خوب نیست. امیدوارم شما هم آرام‌تر صحبت کنید تا من بهتر متوجه بشوم. خوشحالم از این که به ایران آمده‌ام. در اینجا اقوامی دارم که می‌توانم آنها را ببینم.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۰۲

«تمرینات ما در اردوی تیم ملی بسیار خوب بوده است». وی با بیان این جمله در مورد این که آیا برای بازی برابر سوریه مشکلش حل خواهد شد یا نه، گفت: هنوز نمی‌دانم، اما مشکلاتم در حال برطرف شدن است. فقط خوشحالم در تیم ملی ایران حضور دارم.

هافبک ـ مهاجم تیم ملی درخصوص این که پیش از این هم برای حضور در ایران ابراز علاقه کرده بود و اکنون چه حسی دارد در اردوی تیم ملی ایران حاضر شده است، خاطرنشان کرد: من قبلا پاسپورت ایرانی نداشتم، اما مشکل پاسپورتم درست شد و می‌توانم برای ایران بازی کنم.

قدوس درخصوص دیدار مقابل سوریه گفت: بازی سختی داریم و کارمان سخت است. تیم سوریه هم حتما عملکرد خوبی داشته که اکنون در گروه ما سوم است. بازی سختی خواهیم داشت، اما سعی می‌کنیم، هم خوب بازی کنیم و هم پیروز شویم.

با توجه به حل شدن مشکل سامان قدوس باید منتظر ماند و دید آیا کی‌روش در بازی تشریفاتی با سوریه این مهاجم جدید تیم ملی را بازی خواهد داد؟ موضوعی که احتمال وقوع آن زیاد به نظر می‌رسد.

قدوس، سوژه عکاسان شد

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با سوریه صبح دیروز با حضور 24 بازیکن در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

حضور سامان قدوس در ورزشگاه آزادی، نظر اهالی رسانه را به خود جلب کرده بود و عکاسان مدام حرکات وی را زیر نظر داشتند.

سعید عزت‌اللهی که با اخراج در دیدار مقابل کره جنوبی، بازی مقابل سوریه را از دست داده است، دیروز ‌همراه سایر بازیکنان تمرین کرد. سیدجلال حسینی نیز که با مصدومیت از ناحیه مچ پای راست روبه‌روست، زیر نظر پزشک تیم ملی تمرین کرد.

هلی‌شات استقلال در تمرین تیم ملی

حضور دوربین پرنده باشگاه استقلال بر فراز تمرین تیم ملی حاشیه‌های عجیبی ایجاد کرد؛ اتفاقی که خشم کارلوس کی‌روش را در پی داشت و با دخالت حراست ورزشگاه آزادی ختم به خیر شد.

مهمان ویژه تمرین دیروز تیم ملی، یک دستگاه هلی شات بود که بر فراز تمرینات تیم ملی دیده شد و توجه همگان را به خود جلب کرد. در نگاه اول کی‌روش این هلی‌شات را جاسوسی خواند و تصور کرد فرد یا گروهی قصد دارند از تمریناتش جاسوسی کنند. او به همین علت از حراست ورزشگاه آزادی کمک خواست و با ورود حراست عامل ماجرا مشخص شد.

با توجه به این که همزمان با تمرین تیم ملی در زمین اصلی آزادی، تمرین استقلال در زمین شماره دوی این مجموعه ورزشی برگزار می‌شد، مشخص شد هلی‌شات دیده شده مربوط به باشگاه استقلال است. هلی شات معروفی که علیرضا منصوریان چند بار بابتش مجبور به پاسخگویی شده و از تمرینات این تیم تصویر برداری می‌کند، دیروز بر فراز زمین اصلی آزادی و تمرین تیم ملی رفت تا مشکل جدیدی ایجاد شود.

دژاگه: برابر سوریه به خودمان فکر می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی می‌گوید این تیم در مقابل سوریه،بازی همیشگی خود را انجام می‌دهد. اشکان دژاگه که در حاشیه تمرین دیروز تیم‌ ‌ملی با خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره دیدار با سوریه گفت: سوریه قوی است. آنها در حال‌ حاضر تیم سوم گروه هستند و در بازی‌های قبلی نیز خوب ظاهر شدند. آنها توانستند قطر را ببرند. در بازی رفت هم بازی سختی مقابل آنها داشتیم و تیم جنگنده‌ای دارند. سوریه هنوز شانس صعود به جام جهانی 2018 روسیه را دارد.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی درباره شائبه تبانی در دیدار ایران و سوریه تصریح کرد: ما به خودمان فکر می‌کنیم. تا الان سعی کرده‌ایم بازی‌های خوبی انجام دهیم. بازی قبلی ما مقابل کره جنوبی سخت بود، ولی همه کارشان را خوب انجام دادند. بردن کره جنوبی کار آسانی نیست. من به تمام بازیکنان تیم‌ ‌ملی برای تلاشی که در آن بازی کردند خسته نباشید می‌گویم.

دژاگه در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم باشگاهی‌اش را چه زمانی مشخص می‌کند، تصریح کرد: هنوز 100 درصد مشخص نیست. تمام تمرکزم در حال‌ حاضر روی دیدار سوریه است و بعد از آن نیز درباره امضای قرارداد فکر می‌کنم.

باشگاه پرسپولیس: مذاکره‌ای با اشکان نداشتیم

در شرایطی که تیم ملی خود را مهیای جدال برابر سوریه می‌کند، دیروز شایعه‌ای درخصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کاپیتان تیم ملی سر زبان‌ها افتاد. اشکان دژاگه، بعد از جدایی از وولفسبورگ آلمان هنوز پاسخی به پیشنهادات خود نداده است. او که پیش از این نیز بارها درخصوص حضورش در فوتبال ایران صحبت‌هایی صورت گرفته بود، اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد. اشکان دیروز هم در حاشیه تمرین تیم ملی، در واکنش به این که مقصد آینده‌اش کدام تیم خواهد بود همه چیز را به مدیر برنامه‌اش واگذار کرد. با این حال شایعه درخصوص این انتقال عجیب به پرسپولیس، واکنش مدیر نقل و انتقالات این باشگاه را در پی داشته است. ترکاشوند درباره شایعه جذب اشکان دژاگه گفت: من در جریان این شایعات نیستم. اصلا هم با آقای دژاگه بحث و مذاکره‌ای نداشته‌ایم و خواهشم این است رسانه‌ها شأن کاپیتان تیم ملی را حفظ و از انتشار چنین شایعاتی خودداری کنند. وی ادامه داد: پرسپولیس خیلی زودتر بحث نقل و انتقالاتی خود را برای فصل جدید بست و انتظارات کادرفنی و هواداران برآورده شد. اشکان بازیکنی بزرگ و برای فوتبال ایران ارزشمند است و ما هیچ پیشنهادی در این رابطه نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها