رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل ضمن هشدار مجدد نسبت به تخلفاتی که در جمعه‌بازارهای خودرو اتفاق می‌افتد، گفت: بتازگی در جمعه‌بازار عبدل‌آباد شیوه جدیدی برای کلاهبرداری از مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۱

سعید موتمنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدتی است در عبدل‌آباد مرسوم شده پس از آن‌که یک خریدار تقلبی نسبت به خرید خودرویی اقدام می‌کند، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود و در روزهای پس از آن هنگام ثبت سند در محضر، عده‌ای حاضر می‌شوند و این‌گونه عنوان می‌کنند که خودروی مربوط دارای مشکلات متعدد بوده و به عنوان مثال رنگ‌ شده یا چپ شده است. وی ادامه داد: پس از این اتفاق، خریدار تقلبی از خرید خودرو منصرف می‌شود و دلالان بازار این‌گونه عنوان می‌کنند که حاضرند خودرو را چند میلیون زیر قیمت خریداری کنند.

موتمنی عنوان کرد: طی ماه‌های گذشته در موارد متعدد خریداران این بازار نسبت به چنین موضوعی معترض شده‌اند و متاسفانه این نوع اتفاقات و تخلفات دیگر موضوعاتی است که به‌کرات در برخی از بازارهای خرید و فروش خودرو رخ می‌دهد. رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران در عین حال تاکید کرد: بهترین و مطمئن‌ترین شیوه برای خرید خودرو آن است که مردم به نمایشگاه‌های مجاز مراجعه کنند و حتی نشانی جواز را با محل فعالیت نمایشگاه تطبیق دهند تا از هرگونه مشکل بعدی جلوگیری شود. وی افزود: اکنون هرجا تخلفی در حوزه خودرو صورت می‌گیرد، مردم می‌گویند نمایشگاه‌داران اخلاق را رعایت نمی‌کنند، درحالی که باید توجه داشت هر فردی که به خرید و فروش خودرو می‌پردازد، الزاما نمایشگاه‌دار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها