خرید املاک ساکنان بیت‌المقدس برای رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی گفت: شرکت‌ها و انجمن‌های اماراتی، املاک متعلق به ساکنان بیت المقدس بویژه آن بخش از املاک را که نزدیک مسجد الاقصی واقع شده، به نفع رژیم صهیونیستی خریداری می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۷۱

کمال الخطیب در گفت‌وگو با روزنامه الشرق قطر، ضمن اعلام این مطلب افزود: این موضوع باعث تقویت حضور اسرائیل در بیت المقدس و منجر به یهودی شدن این شهر می‌شود. وی اضافه کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی برخی رژیم‌های عرب برهمگان آشکار شده است.

معاون رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی گفت: واقعیت نقش امارات تاکنون آشکار نشده و موارد مخفی آن بسیار بیشتر است. دولت امارات توسط انجمن‌های یهودی آمریکایی که مقر آنها در امارات است، در حال خرید خانه‌های اهالی بیت‌المقدس است. آنان به‌طور مستقیم از امارات به سرزمین‌های اشغالی می‌آیند و دلالان فلسطینی، خرید املاک ساکنان بیت‌المقدس را برای آنان آسان می‌کنند. وی تاکید کرد: امارات ظرف چند سال گذشته بویژه طی ماه رمضان فعالیت چشمگیری در بیت‌المقدس داشته و انجمن‌های وابسته به امارات در میان روزه‌داران افطاری توزیع می‌کنند، اما ساکنان بیت‌المقدس پس از پی بردن به نقش پلید امارات در بیت‌المقدس و منطقه، از پذیرفتن افطاری امتناع می‌ورزند و امارات را تحریم می‌کنند. اسناد فاش شده در ماه می‌2016 ثابت کرد، امارات درحال خرید املاک بخش قدیمی بیت‌المقدس و فروش آنها به شهرک‌نشینان صهیونیست توسط شخصیت‌های فلسطینی مانند محمد دحلان، یکی از رهبران سابق جنبش فتح و مشاور کنونی محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی است./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها