قاتل فراری پس از دستگیری راز قتل دختر یکساله‌اش با مرگ موش را فاش کرد. متهم مدعی بود به خاطر این‌که می‌دانسته اعدام می‌شود، دخترش را کشته تا یتیم بزرگ نشود.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۳۵

به گزارش جام‌جم، ماموران کلانتری 26 رحمت‌آباد شیراز پس از اطلاع از قتل مردی 34 ساله با ضربه‌های چاقو، تحقیقات در این باره را آغاز کرده و متوجه شدند مقتول مهدی نام داشته و با ضربه‌های چاقو از پای درآمده است. در ادامه هویت متهم به نام رامین شناسایی شد و کارآگاهان دریافتند او به‌دلیل مصدومیت در یکی از بیمارستان‌های شیراز بستری است. ماموران راهی بیمارستان شده و متوجه شدند رامین از ناحیه گردن؛ سینه و دست‌ها با چاقو دچار جراحات شده است. رامین پس از بهبود حالش از بیمارستان مرخص و به پلیس آگاهی منتقل شد. او با قبول اتهامش گفت: از حدود یک سال قبل با مقتول اختلاف داشتم. او مرا با چاقو مجروح کرد و من برای انتقام او را کشتم. بعد از قتل هم خودزنی کردم. در ادامه تحقیقات و براساس اعترافات متهم، یک قبضه کارد آشپزخانه از او کشف و ضبط شد. قاتل انتقامجو در ادامه رسیدگی به پرونده‌اش پرده از راز دیگری برداشت و گفت: پس از قتل مهدی سایه مرگ و اعدام را بالای سر خود دیدم و در این مدت آوا دختر یکساله‌ام را مجسم می‌کردم که چگونه با یتیمی و بدون داشتن پدر زندگی خواهد کرد. سرانجام تصمیم گرفتم برای این‌که آوا بدون پدر بزرگ نشود دخترم را به قتل برسانم و خودم نیز خودکشی کنم.

متهم درباره نحوه قتل آوای یکساله گفت: با خرید مرگ موش و محلول کردن آن در آب، سم را کم‌کم به دهان دخترم ریختم و آوا هم تمام سم را خورد و هنگامی که آوا جان داد. با تیغ موکت‌بری خودم را از ناحیه گردن؛ سینه و دست‌ها مجروح کردم.با این اعترافات جسد آوا کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها