تست الکل و مرفین راننده اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی منفی اعلام شد. راننده هم منکر خواب در زمان حادثه شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۳۳

سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت تصادف مرگبار دختران دانش‌آموز هرمزگانی گفت: اطلاعات سامانه «سپه‌تن» درباره این اتوبوس نشان می‌دهد سرعت تردد آن 85 کیلومتر در ساعت بوده که در محدوده سرعت مجاز قرار دارد، ولی تصاویر دوربین‌های پلیس نشان ‌می‌دهد راننده اتوبوس چهره‌ای خسته داشته است.

وی ادامه داد: اتوبوس حامل دانش‌آموزان تمام معاینات فنی لازم را داشته است. در اتوبوس فوق دو راننده حضور داشتند و طبق مقررات و ضوابط موجود درحال تردد بوده و هیچ مشکل خاصی نداشته ‌است.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: این‌که تعداد دانش‌آموزان این اتوبوس بیش از حد مجاز آن بوده صحت ندارد و ظرفیت اتوبوس با تعداد مسافران آن متناسب بوده است.

وی درباره حرف‌های راننده هم گفت: با توجه به شواهد امر که ناشی از نبود توجه به جلو از سوی راننده که به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی اوست، وی اظهار کرده که خواب نبوده، ولی اظهاراتش دقیق نیست. مراجع قضایی در حال بررسی دقیق‌تر ماجرا هستند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی، رئیس دادگستری شهرستان داراب گفت: بعد از تصادف مرگبار اتوبوس دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در روز جمعه در داراب، یکی از رانندگان که زنده بود، به پزشکی قانونی منتقل و تست الکل و مرفین از او گرفته شد که روز شنبه پس از گرفتن آزمایش‌های لازم از وی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند تست الکل و مرفین وی منفی است.

پیکر دانش‌آموزان دیروز در زادگاهشان تشییع و به خاک سپرده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها