انویدیا «Titan V» را رسماً معرفی کرد؛

به قدرتمندترین کارت گرافیک تاریخ سلام کنید! + عکس

ایسوس چندی پیش نسخه ای سفارشی با نام ASUS ROG Strix RX Vega 64 را معرفی کرد و به تازگی نیز 2 کارت گرافیک دیگر بر اساس ASUS ROG Strix RX Vega 56 8GB را معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۳۸
ایسوس 2 کارت گرافیک سفارشی ROG Strix RX Vega 56 را معرفی کرد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت‌افزار، خبر چندانی از رونمایی کارت گرافیک های سفارشی بر اساس AMD RX Vega دیده نمی شود که البته دلایل آن را همگی به خوبی می دانیم. با این وجود ایسوس چندی پیش نسخه ای سفارشی با نام ASUS ROG Strix RX Vega 64 را معرفی کرد و به تازگی نیز 2 کارت گرافیک دیگر بر اساس ASUS ROG Strix RX Vega 56 8GB را معرفی کرده است. این دو کارت گرافیک که از سری Strix هستند، تنها در فرکانس کاری متفاوت خواهند بود. یکی از آنها اورکلاک گشته و دیگر تنها با فرکانس مرجع، از کولر و امکانات سفارشی ASUS بهره می برد.

این کارت گرافیک ها دارای فناوری ASUS Aura Sync و استفاده از دیودهای LED RGB هستند؛ استفاده از فناوری های Super Alloy Power II و Auto-Extreme نیز تضمینی بر کیفیت بالا و طول عمر قطعات الکترونیکی است. ASUS ROG Strix RX Vega 56 ها دارای دو عدد پورت HDMI هستند که هدف از این کار سهولت در نصب هدست های واقعیت مجازی است. کولر ها به 3 عدد فن Wing-Blade IP5X و سازگاری با ASUS FanConnect II مجهز هستند. افزون بر تمام این موارد، می توان به قابلیت های نرم افزاری دیگر همچون GPU Tweak II و XSplit Gamecaster نیز اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها