با پیام تبریک خوزه پرورنا، رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی به قایقران ایرانی، کار ارزشمند عادل مجللی در رقابت‌های قهرمانی جهان بیشتر مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۹۷

مجللی در این رقابت‌ها مدال برنز را بر گردن آویخت و با تحسین پرورنا روبه‌رو شد که کسب این مدال را موفقیتی ارزشمند برای قایقرانی ایران و آغاز راهی دشوار در کسب پیروزی‌های بزرگ دانست.

عادل مجللی در راچیسه جمهوری چک، نخستین مدال تاریخ قایقرانی ایران را در رده سنی بزرگسالان و در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی جهان در کانوی یک نفره 200متر به دست آورد. مجللی در فینالA پس از قایقرانان بلاروس و گرجستان بر سکوی سوم جهان ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی هم با اشاره به کسب مدال مجللی برای ارتقای مدال‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ابراز امیدواری کرد و گفت: ارتقای مدال‌های بازی‌های آسیایی اینچئون مهم‌ترین هدف ما در جاکارتاست. تعویض رنگ 9 مدالی که در دوره قبل داشتیم برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم یک مدال طلای دوره قبل را ارتقا بدهیم. درخشش نبی رضایی در جوانان قهرمانی جهان و مدال برنز مجللی در مسابقات جهانی نوید بخش تحقق این هدف و کسب مدال‌ طلای بیشتر در جاکارتاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها