jamejamnashriyat
نشریات روزنامه جام جم کد خبر: ۱۰۶۶۵۶۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶  |  ۰۰:۰۱

به‌دنبال وعده وزیر ارتباطات برای انتشار اسامی شرکت‌های کم فروش اینترنتی، دیروز اسامی شرکت‌هایی که شکایت اینترنتی داشته‌اند، منتشر شد.

به گزارش فارس، وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات بتازگی وعده رسانه‌ای کردن نام شرکت‌های کم فروش را در حوزه ICT داده بود.

محمدجواد آذری‌جهرمی گفته بود: «مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین جهت باید تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایات مردم را دریافت کند که نیازمند این است تا نظارت مردم بر مردم فعال شود. من گفتم روز شنبه تمام شکایاتی که در رابطه با کم‌فروشی اینترنت وجود دارد، به صورت رسانه‌ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه کسانی شکایت دارند. این نظارت بهترین راه نظارت است. هیچ ترسی هم از هیچ‌کسی نداشته باشید و ملاحظه‌ای نکنید. شکایات را منتشر کنید تا اصحاب رسانه آن را به مردم منتقل کنند و مردم بدانند شکایات کجاست و از کیست و چه کسی رعایت نمی‌کند. نمی‌شود ما مدیون مردم باشیم و مردم از ما طلب کنند و ما پاسخگو نباشیم.»

دیروز عصر سازمان تنظیم مقررات، فهرستی از شرکت‌های اینترنتی را که شکایت داشته‌اند، اعلام کرد. این اپراتورها بیش از 20 شکایت در حوزه اینترنت پرسرعت داشته‌اند.

حسین فلاح‌جوشقانی، سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این‌باره گفت: حدود 6 درصد مجموع شکایت‌های ثبت شده در سامانه 195 در سال 95 مربوط به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت بوده که در چهار بخش تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی و تعرفه خدمات در این سامانه ثبت شده است. فلاح‌جوشقانی افزود: درصد کمی از شکایت‌های ثبت شده مربوط به اینترنت است با این حال در کنار نظارت جدی رگولاتوری، باید اطلاع‌رسانی کافی درباره استفاده از خدمات این حوزه و روش‌های جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از سوی اپراتورها به مردم ارائه شود.

به گفته وی، آمار شکایات مربوط به پنج ماهه سال 96 در روزهای آینده اعلام می‌شود.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
ورود بورسی پرابهام

ورود بورسی پرابهام

با گسترش بازار سرمایه و رکوردزنی شاخص بورس در ماه‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها متقاضی حضور در بورس و عرضه عمومی سهام خود در بازار سرمایه هستند.

«برد - برد» واقعی

«برد - برد» واقعی

یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه سیاست خارجی تدوین استراتژی کار با کشورهای مختلف و طراحی راهبردهای بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت است.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر