پیوستن فیلیپه کوتینیو به بارسلونا روزها و هفته‌هاست که به خبر نخست باشگاه لیورپول تبدیل شده است. درخواست‌های چند باره مسئولان بارسا و بالا بردن مبلغ پیشنهادی‌شان هنوز نتوانسته مالکان آمریکایی لیورپول را به این انتقال متقاعد کند. آنها حتی با انتشار بیانیه‌‌ای رسما اعلام کردند حاضر به فروش کوتینیو نیستند و بارسلونا باید قید این ستاره برزیلی را بزند، اما نمی‌دانستند کوتینیو ساعاتی بعد از انتشار بیانیه باشگاه، رسما درخواست جدایی خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۶۷

در این میان یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بارها از کوتینیو به عنوان یک مهره مهم در ایده‌های تاکتیکی‌اش یاد کرده و از سوی دیگر هواداران لیورپول نیز عشق و علاقه خاصی به این ستاره برزیلی پیدا کرده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد گره این مساله با گذشت زمان کورتر می‌شود.

در حالی که چند روز پیش یاهواسپورت فرانسه ادعا کرد کوتینیو در صورت ادامه مقاومت لیورپول، به‌صورت علنی درخواست جدایی خود را مطرح خواهد کرد، بتازگی اسپورت بارسلونا گزارش داد ستاره برزیلی از مسئولان باشگاه تقاضا کرده است نامش را در فهرست لیگ قهرمانان لیورپول قرار ندهند زیرا او قصد دارد با پیراهن بارسا در این تورنمنت به میدان برود. بنابر این گزارش، کوتینیو به عنوان آخرین حرکت و تلاش خود برای گرفتن مجوز جدایی، صبح دیروز همراه مدیر برنامه‌هایش با مسئولان لیورپول ملاقات کرد تا مستقیما درخواست خود را مطرح کند.

مسئولان بارسا نیز از دور نظاره‌گر اتفاقات بوده و امیدوار هستند جواب مثبت لیورپولی‌ها هر چه سریع‌تر به دستشان برسد. تنها شش روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی زمان باقی مانده است و بسیاری منتظرند ببینند آیا بارسلونا در نهایت دومین خرید بالای صد میلیونی خود (پس از دمبله) را انجام خواهد داد تا به‌طور کامل جدایی نیمار را به دست فراموشی بسپارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها