فریده شجاعی، همسر مرحوم پورحیدری، از مسئولان استقلال گلایه دارد و در این باره به جام ورزشی توضیحاتی می‌دهد. او می‌گوید رفتار افتخاری، مدیرعامل این باشگاه اصلا با خانواده مرحوم پورحیدری خوب نیست.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۲۲

ماجرای غیرقانونی بودن منصورخان در پست سرپرستی استقلال چه بوده؟ ظاهرا سر این مسأله با باشگاه اختلاف دارید؟

بله، آقای افتخاری می‌گویند قرارداد منصور با استقلال غیرقانونی بوده است. یعنی نمی‌توانسته هم عضو هیات مدیره باشد و هم سرپرست. من هم به ایشان گفتم به عضو هیات مدیره که پول نمی‌دهید، پس عضویت او در هیات مدیره را
حذف کنید و به عنوان سرپرست حق و حقوقش را بدهید.

چه اتفاقی افتاد؟

حالا پست سرپرستی منصورخان را حذف کرده‌اند و در عوض گفتند او عضو هیات مدیره بوده است! به خاطر این که پولی به ایشان و خانواده‌اش تعلق نگیرد.

این که غیرقانونی است. اصلا باشگاه استقلال چرا آن زمان کار غیرقانونی کرده است؟

باشگاه استقلال و هیات فوتبال تهران کار غیرقانونی کرده‌اند. اصلا اگر ایشان سرپرست غیرقانونی بوده چرا شما برایش کارت صادر کردید؟ اگر غیرقانونی بوده چرا سال دوم هم کارت سرپرستی برایش صادر کردید؟

پس پول را نمی‌دهند.

نه، ولی ما هر طور شده پول دو قرارداد آخر منصور را می‌گیریم. او خانه و ماشین برای استقلال فروخت. در این سال‌ها از خیلی از قراردادهایش پول نگرفت. ولی پول این دو قرارداد را می‌گیریم. منصور واقعا زندگی‌اش را برای استقلال گذاشت.

خانم شجاعی! وقتی عضو هیات مدیره فدراسیون بودید این بحث‌های بلیت فروشی پیش آمد و الان هم کلی داستان شده است. کفاشیان هم در «نود» گفت برای بلیت‌فروشی مزایده نگذاشتند و هیات رئیسه چنین تصمیمی گرفت. درست است؟

ببینید آن زمان ما فقط درباره‌اش بحث کردیم و تصمیم‌گیری نشد. حداقل تا وقتی من در فدراسیون فوتبال بودم چنین بحثی نداشتیم. اصلا هم قرار نبود ما مزایده را لغو کنیم.

آن زمان سر راه‌اندازی شرکت افق سبز داستان زیاد بود، مثل همان داستان ژن خوب!

خب بحث ژن خوب که همه جا هست! این اتفاقات واقعا می‌افتد. ولی گاهی اختلاف‌نظر هست و همین اختلاف نظرها باعث می‌شود رئیس بگوید فلان عضو هیات رئیسه را نمی‌خواهد. به هر حال ما هم اختلاف‌نظرهایی داشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها