عبدلی از ملایر: یارانه‌ام را به علت این‌که یک واحد مسکونی کوچک در شهرستان دارم قطع کرده‌اند. به نظر می‌رسد فقط قشر ضعیف و متوسط جامعه باید در ردیف حذف یارانه باشند.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۲۲

باشگاه ورزشی یا محل کاسبکاری؟!

شهروندی از اصفهان: مسئولان سالن ورزشی ناحیه 3 اصفهان علاوه بر دریافت شهریه بالا از افرادی که به‌دنبال یادگیری والیبال هستند، خرید لباس به قیمت بالا از خود باشگاه را نیز اجبار کردند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در ‌7 مرداد 1396 با عنوان «متروی میرداماد است یا پاساژ خرید؟» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: در راستای سیاست‌های کلی شهرداری تهران یکی از اهداف شرکت بهره‌برداری متروی تهران انتقال بخشی از جریان کار و فعالیت مردم به تراز منفی از سطح می‌باشد. لذا این شرکت به جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران محترم و همچنین کمک به سبک‌سازی فضاهای روسطحی جهت ایجاد کاربری‌هایی با اهمیت بالاتر، اقدام به واگذاری فضاهای تجاری در ایستگاه‌ها از جمله ایستگاه مترو میرداماد نموده است.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در ‌21 مرداد 1396 با عنوان «خط‌کشی خیابان لطیفی در خانی‌آبادنو» مشاور شهردار و رئیس روابط عمومی منطقه 19 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طبق گزارش حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه، به منظور خط‌کشی مجدد خیابان شهید لطیفی تدابیر لازم اتخاذ و در دستور کار فوری و ویژه واحد اجرایی این معاونت قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها