وقتی بدهی‌های استقلال قریب را فراری می‌دهد

محمدحسین قریب با غیبت در هیات مدیره استقلال، شایعات زیادی به وجود آورد. در این جلسه علیرضا منصوریان هم حضور داشت، ولی قریب توضیح نداد به چه دلیل غایب بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱۳

بعد از غیبت او شایعاتی درباره احتمال استعفایش به گوش رسید. هر چند به نظر می‌رسد اختلاف او با توفیقی، دبیر هیات مدیره و افتخاری، مدیرعامل استقلال دلایل غیبت او بوده است، اما منابع نزدیک به قریب فاش کردند علت اصلی کناره‌گیری احتمالی‌اش، بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال بوده است. گویا روزی که او با مسئولان وزارت ورزش برای حضور در استقلال توافق کرد، از این بدهی‌ها خبر نداشت و موقعی که رقم کامل بدهی‌ها اعلام شد، او شوکه شد. در حال حاضر مجموع بدهی‌های باشگاه استقلال که شامل بدهی مالیاتی، دارایی و بدهی به اشخاص است، 118 میلیارد شده است. گویا این بدهی‌ها از سال 84 روی هم انباشته شده و اگر پرداخت نشود، همچنان شامل جریمه می‌شود؛ بویژه در بخش مالیات که به صورت تصاعدی بالا می‌رود.

قریب روزی که متوجه رقم بدهی‌ها شد، به طور کامل از حضور در استقلال منصرف شد. نزدیکان قریب می‌گویند هر چند او دوست دارد نامش در کنار استقلال باشد، ولی شاید به خاطر این مشکلات، عطای کار را به لقایش ببخشد و باشگاه را ترک کند. در همین حال شنیده می‌شود رئیس هیات مدیره اختلافاتی هم با افتخاری، مدیرعامل باشگاه دارد و این اختلافات زیادتر می‌شود.

قریب بیشتر با طیفی در ارتباط است که افتخاری با آنها مشکل دارد. نظری جویباری، هاشم ساعدی و کامران منزوی از معاونان سابق استقلال، نزدیکان قریب هستند ولی افتخاری و توفیقی دبیر هیات مدیره با آنها مخالف هستند. منصوریان هم در صف مخالفان دیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها