یک توصیه به برانکو؛ به این بازیکن اعتماد کن

پرسپولیس در حساس‌ترین بازی خود در یکی دو فصل اخیر باید سه‌شنبه در عمان به مصاف الاهلی عربستان برود. این تیم کار بسیار سختی در این دیدار پیش رو دارد چراکه باید برابر تیمی بازی کند که برای جذب یک بازیکن خارجی به اندازه تمام یک فصل پرسپولیس هزینه کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۰۵

یکی از بازیکنانی که می‌تواند برانکو در دیدار حساس برابر الاهلی به او اعتماد کند بشار رسن، ستاره جوان عراقی است که مورد توجه رسانه‌های سعودی هم قرار گرفته است. این بازیکن عراقی در 114 بازی که برای نیروی هوایی عراق انجام داده توانسته 62 گل به ثمر برساند و این به خوبی نشان می‌دهد او با وجود آن که یک هافبک است، اما شم بالایی در گلزنی دارد و توانایی بالا در شوت زدن و هوش و سرعت سرشار او را به یک بازیکن کامل تبدیل کرده است. رسن یک بازیکن عرب زبان است و به خوبی با شرایط و فضای بازی با تیم‌های عربی آشناست. او به تازگی از دل لیگ عراق به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و طبیعی است که از نظر بدنی آمادگی بالایی داشته باشد. برانکو می‌تواند به این بازیکن عراقی اعتماد داشته باشد و به احتمال خیلی زیاد او می‌تواند در این دیدار نقش موثری ایفا کند.

مقایسه رسن با ده سوزای برزیلی

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی به مصاف هم می‌روند. روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی به مقایسه بشار رسن و ده سوزا، دو بازیکن خارجی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الاهلی که قرار است در عمان از آنها رونمایی شود، پرداخت.

این روزنامه عربستانی درباره بشار رسن نوشت: این بازیکن عراقی در 114 بازی که برای نیروی هوایی عراق انجام داده توانسته 62 گل به ثمر برساند. او در سال 2014 به تیم‌ ‌ملی بزرگسالان عراق دعوت شد، اما هیچ بازی ملی در کارنامه ندارد. رسن در تابستان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و هنوز در هیچ دیداری برای این تیم به میدان نرفته است. روزنامه الریاضیه درباره ده سوزا خرید برزیلی الاهلی که چند روز پیش به این تیم پیوست نوشت: ده سوزای برزیلی 25 سال دارد. او سابقه بازی در شاختار، انزای روسیه و پارتیزان بلگراد را در کارنامه دارد. ده سوزا در تیم پارتیزان بهترین عملکرد را داشت و توانست در یک سال 42 گل به ثمر برساند. او با قراردادی دو ساله به الاهلی پیوسته است و امید زیادی به درخشش او می‌رود.

رسن از عمان به مالزی می‌رود

بعد از بازی تیم‌ فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی، لیگ ایران و دیگر کشورهای آسیایی به خاطر بازی‌های انتخابی جام جهانی تعطیل خواهد شد. سایت الملاعب عراق اعلام کرد بشار رسن هم جزو نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق برای دو بازی باقیمانده خود در انتخابی جام جهانی است و بعد از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی با موافقت باشگاه ایرانی به اردوی عراق در مالزی خواهد پیوست. عراق در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نتایج ناامیدکننده‌ای به دست آورده و شانسی برای صعود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها