رضایی: مدال خوشرنگ‌تر از برنز می‌خواهم

محمدنبی رضایی، قایقران جوان تیم ملی در بخش آب‌های آرام موفق شد در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در رومانی، ایران را برای اولین بار در این بخش در سطح جهانی صاحب مدال کند. پیش از این و سال‌ها پیش محسن شادی در رده سنی جوانان و در رشته روئینگ یک مدال دیگر را در سطح مسابقات قهرمانی جهان به نام ایران ثبت کرده بود اما مدال رضایی اولین نشان جهانی در بخش آب‌های آرام است.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۸۷

محمدنبی رضایی پس از کسب نشان برنز جهان در رومانی گفت: من در مسابقه دور مقدماتی موفق شدم حریفان قدر خود را محک بزنم و با شرایط بهتری وارد مرحله فینال شدم. همه رقبایم خوب بودند و سطح رقابت‌ها نیز نزدیک بود. متاسفانه در روز برگزاری فینال شرایط آب و هوا توفانی بود و نتوانستم رکورد خودم را بزنم. من همیشه این مسافت را در چهار دقیقه می‌رفتم اما این بار چهار دقیقه و 51 ثانیه شد. شرایط سنگین مسابقه و آب و هوا سبب شد تا در فینال به نشان برنز اکتفا کنم.

قایقران جوان تیم ملی درباره پیشینه خودش در رقابت‌های جهانی گفت: من در دوره قبل رقابت‌های قهرمانی جهان در بلاروس هم به فینال راه پیدا کرده بودم و تمام تلاشم در این دو سال برای این بود که بتوانم در جهان مدال بگیرم. تمام برنامه‌ریزی‌هایم را روی مدال متمرکز کرده بودم و حتی دنبال مدالی خوشرنگ‌تر از برنز بودم اما نشد.

رضایی درباره برنامه آینده‌اش گفت: قرار است دو ماه آینده راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین شوم. من به دنبال کسب مدال طلای قهرمانی آسیا هستم هرچند که قبلا نیز در رده سنی جوانان در اندونزی طلا گرفتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها