از نظر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تقابل مهدی طارمی ستاره پرسپولیس با عمر السوما ستاره الاهلی عربستان یکی از جذاب ترین تقابل های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۸۴
AFC: طارمی -  السوما؛ تقابل جذاب 2 ستاره آسیایی

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (afc ) نوشت: «بی شک یکی از بزرگ ترین و داغ ترین مسابقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و الاهلی عربستان برگزار می شود. هر دو تیم بر روی مهاجمان خود بسیار اتکا دارند. مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس و عمر السوما مهاجم الاهلی حالا بار مسئولیت سنگینی را بر روی دوش خود احساس می کند. »

درباره مهدی طارمی در این گزارش آمده است: «طارمی یک سال پس از اینکه در سال 2014 با پرسپولیس قرارداد امضا کرد برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و حالا گل او باعث حضور تیمش در یک چهارم نهایی این فصل شده است. او حالا داستانی متفاوت نسبت به دو سال پیش دارد. طارمی بیش از نیمی از گل های تیمش را در آسیا به ثمر رسانده است. »

این سایت درباره ال سوما نیز نوشت: «گلزن برتر لیگ عربستان سعودی برای سه فصل عمر السوما است، کسی که در 71 مسابقه 73 گل زد و از مهم ترین عوامل قهرمان شدن تیمش در لیگ عربستان آن هم پس از 32 سال بود. البته او به دلیل مصدومیت اکثر مسابقات تیمش را در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا از دست داد اما او اکنون به میدان بازگشته و در پنج مسابقه چهار گل زده است.»

انتظارات از دو ستاره

نویسنده این گزارش نوشت: «طارمی شش گل در آسیا زده تا اکنون در رتبه دوم جدول باشد. السوما نیز که به دلیل مصدومیت دیدارهای متعددی را از دست داد دو گل زده است. تقابل این دو ستاره جذاب است. آنها می توانند برگ برنده های تیم های خود باشند. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها