عروسی دزد سابقه‌دار با پول‌های سرقتی

سرکرده باند سارقان آدم‌ربا طی تعقیب و گریز پلیسی بازداشت شد و راز 20 فقره سرقت، آدم‌ربایی و اخاذی‌های میلیونی را فاش کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۴۲

به گزارش جام‌جم، اعضای این باند که سه مرد جوان و یک دختر 18 ساله هستند از چندی پیش به بهانه جابه‌جایی مسافران، آنها را در محله‌های تهران و کرج ربوده و به اخاذی میلیونی و سرقت از آنها دست می‌زدند.

با دستور قاضی علی ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، متهمان تحت تعقیب ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و بازداشت شدند. آنها در بازجویی پلیسی راز 20 فقره سرقت مقرون به آزار و آدم‌ربایی و اخاذی از مردان و نیز زخمی کردن چند نفر از شاکیان را فاش کردند.

با درخواست بازپرس پرونده، تصویر سه متهم مرد بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی در کرج و تهران در دام آنها گرفتار شده‌اند، برای شکایت به شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران یا اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.

رامین 29 ساله دو ماه از ازدواجش گذشته است. او آرام روی صندلی کنار همدستانش نشسته است. زندان او را تنبیه نکرده و دوباره جرایمش را از سر گرفته است. او در گفت‌وگو با جام‌جم از شگرد سرقت‌هایش گفت.

قبل از دزدی چه می‌کردی؟

خودرو خرید و فروش می‌کردم، صد میلیون تومان بدهکار شدم و همین باعث ورشکستگی‌ام شد. به پیشنهاد دوستم دست به سرقت زدم و پنج سال پیش همراه او سرقت تحت پوشش جابه‌جایی مسافر را شروع کردم. دزدی‌هایمان در کرج بود. هردوی ما بعد از دستگیری به رد مال و 12 سال زندان محکوم شدیم. من با بخشی از پول‌های به دست آمده بدهی‌هایم را دادم، رضایت شاکیان را جلب کرده و بعد از چهار سال از زندان بیرون آمدم، اما همدستم همچنان در زندان ماند.

بعد چه شد؟

بعد از آزادی کسی به من کار نمی‌داد، به همین دلیل با تشکیل باند جدید سرقت، آدم‌ربایی و اخاذی‌هایمان را شروع کردیم. سرقت‌هایمان به شیوه قبلی بود و علاوه برآن دختری 18 ساله در کمین مردان پولدار می‌نشست و پس از به دام انداختن آنها، ما پول و اموالشان را سرقت می‌کردیم.

مالباختگان را زخمی کردی؟

چند نفری را زخمی کردیم، اما یکی از آنها که پیرمردی بود بیشتر آسیب دید. او را آنقدر کتک زدیم تا رمز کارت بانکی‌اش را به دست بیاوریم که دندان‌هایش شکست.

فقط سرقت می‌کردید؟

در بعضی سرقت‌ها علاوه بر دزدیدن پول، گوشی تلفن همراه و کارت‌های بانکی مسافران، آنها را به گروگان گرفته و از خانواده‌هایشان در قبال آزادی آنها از دو تا 20 میلیون اخاذی می‌کردیم. سهم من از سرقت‌ها 40 میلیون شد. هزینه جشن عروسی‌ام را با پول سرقتی دادم.

همسرت از دزدی‌هایت خبر داشت؟

من و او هم‌محلی بودیم و دو ماه است ازدواج کرده‌ام. به او گفته بودم توبه کرده‌ام و دیگر سرقت نمی‌کنم، اما زیر عهدم زدم و وسوسه پولدار شدن باعث شد دوباره سرقت‌هایم را شروع کنم. من به دروغ به او گفته بودم که دوباره کار خرید و فروش خودرو را با دوستانم شروع کرده‌ام. نمی‌دانست به آدم‌ربایی و سرقت دست می‌زنم. فکر می‌کنم زمانی که متوجه شود دزدی کرده‌ام از من طلاق می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها