درخشش نیمار در اولین بازی در پاری‌سن ژرمن

نیمار که انتقالش از بارسا به پاری‌سن‌ژرمن به مهم‌ترین خبر فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد، در دومین دیدار فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه برای اولین بار برای تیم پاریسی در زمین تیم گنگام به زمین رفت و به ستاره این بازی تبدیل شد. پاری‌سن ژرمن درحالی 3 بر صفر به پیروزی رسید که نیمار با دو پاس گل وزدن یک گل بهترین بازیکن زمین شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۳۲

گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا که دو هفته پیش با قراردادی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به PSG ملحق شد، در پایان این بازی از تصمیم خود برای ترک آبی‌واناری‌های کاتالونیا ابراز رضایت کرد و به خبرنگاران گفت: از عملکردی که در اولین بازی‌ام داشتم راضی‌ام، همین‌طور از گل‌هایم، از پیروزی و از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان.

نیمار ادامه داد: می‌دانستم که ترک بارسلونا سخت خواهد بود، اما الان از این‌که اینجا در پاری‌سن‌ژرمن هستم، راضی‌ام. مردم فکر می‌کنند که ترک بارسلونا مساوی با مردن است، اما کاملا برعکس است. من الان از همیشه سرزنده‌ترم و از بازی‌ام لذت می‌برم و خوشحالم. برای من فقط کشور، شهر و تیمی که در آن بازی می‌کنم عوض شده است، اما فوتبال برای من همان فوتبال است.

این بازی موجب شد اونای امری، سرمربی PSG نیز زبان به تمجید از نیمار باز کند. امری در این زمینه گفت: نیمار نشان داد که بازیکن بزرگی است. پاری‌‌سن‌ ژرمن به نیمار نیاز دارد و خوشحالم که او در همین دیدار نخست درخشید. نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است و بسیار خوشحالم که او در تیم من بازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها