با توجه به اطلاعات جدیدی که توسط بانک بارکلی ارائه شده، قیمت آیفون جدید اپل در سال جاری میلادی ممکن است در نهایت منجر به بازخورد منفی خریداران شود. بر طبق گمانه‌زنی های اولیه، مدل سالگرد 10 سالگی این سری از گوشی‌ها که با نام آیفون 8 شناخته می‌شود، قیمتی بین 1،000 تا 1200 دلار خواهد داشت که رقم بسیار بالایی است.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶۷
قیمت بالای آیفون 8 ممکن است خریداران را فراری دهد!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، نظرسنجی بانک نیز نشان می‌دهد تنها 11 درصد از کسانی که به نظرسنجی پاسخ داده‌اند، حاضرند برای یک آیفون جدید بیش از 1000 دلار پول پرداخت کنند. البته این درصد در میان صاحبان کنونی آیفون، کمی بیشتر و برابر 18 درصد است.

در حالی که به نظر می‌رسد نتایج این نظرسنجی برای فروش آیفون 8 خوب نیست، اما اکثر کسانی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند می‌گویند برای خرید آیفون جدید مایل هستند ماهانه مبلغ 48.50 دلار به صورت 12 ماهه پرداخت کنند. این بدان معنی است که برنامه ارتقاء آیفون، به شیوه اقساط 12 ماهه و تحویل آیفون فعلی، می‌تواند راهی بسیار مناسب برای متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید گران‌ترین آیفون تاریخ باشد.

در این میان یکی از نکات مثبت نظرسنجی بارکلی این است که نشان می‌دهد 85 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی، حاضرند برای خرید نسل جدید گوشی‌های هوشمند پول بیشتری را صرف کنند. معنی این سخن این است که مصرف کنندگان درک می‌کنند چگونه یارانه‌های ارائه شده توسط اپراتورها، آن‌ها را در مقابل افزایش قیمت گوشی‌ها محافظت می‌کند. در نتیجه با توجه به اینکه چنین یارانه‌هایی دیگر در دسترس نیستند، مصرف کنندگان درک می‌کنند که برای خرید گوشی‌های نسل جدید باید پول بیشتری بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها