محسن هاشمی در گفتگو با رادیو تهران:

شهردار تهران باید قدرت تعامل بالایی داشته باشد

محسن هاشمی صبح پنجشنبه 15 مرداد 1396 برای اولین بار پس از انتخاب به عنوان عضو شورای شهر تهران با رسانه ی ملی گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰۸
شهردار تهران باید قدرت تعامل بالایی داشته باشد

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، منتخب اول مردم تهران در گفتگو با برنامه صبح تهران این رادیو، بر اهمیت ویژه مدیریت شهر تهران تاکید کرد و اداره مناسب تهران را الگوی عملی برای اکثر شهرهای کشور دانست.

هاشمی مولفه های مورد نظر شورای پنجم برای انتخاب شهردار آینده تهران را شامل تخصص، تعهد، سابقه پاکدستی، چهره ی ملی بودن و داشتن سابقه تجربی و همچنین داشتن برنامه هایی که در زمان اجرا بیشترین فایده را به مردم برسانند، دانست. توانایی کار با شورایاری ها، محلات و پرسنل شهرداری ها از دیگر شرایط انتخاب شهردار آینده ی تهران است.

وی با بیان اینکه شهردار آینده تهران باید توان تعامل بالایی با دستگاههای مختلف از جمله دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروی انتظامی داشته باشد، گفت: بیش از بیست مورد از مواردی که در قانون شوراها آمده و باید به شهرداری ها و شورای شهر منتقل شود، هنوز در اختیار دولت است به همین دلیل دولت نقش پررنگی را همچنان در مدیریت شهر تهران به عهده دارد.

هاشمی در پاسخ به سوال درباره زمان معرفی شهردار تهران گفت با توجه به اینکه شورای شهر هنوز رسماً شروع به کار نکرده است، زمان معرفی شهردار تهران را در اولین جلسه کاری شورای شهر تهران اعلام کرد.

منتخب مردم تهران این تاخیر را به دلیل انتفاقاتی دانست که از زمان انتخابات تا استقرار شورای پنجم روی داده که مربوط به قوانین کشور است و باید اتفاق می افتاده.

وی در پایان گفت: فردی که در رای گیری در شورای پنجم از بین چهار کاندیدا که آقایان مرعشی، نجفی، مهرعلیزاده و خانم کولایی هستند در روز پنجشنبه 19 مرداد ماه، به عنوان شهردار فرضی تهران انتخاب شود، در اولین جلسه پس از آغاز به کار رسمی شورای شهر، به عنوان شهردار تهران معرفی خواهد شد تا فرصتی برای ارایه خدمت و کار برای مردم از دست نرود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها