مهاجم برزیلی در پیامی با بارسلونا خداحافظی و به دلیل جدایی‌اش از این تیم اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۴۳
چرا نیمار از بارسلونا جدا شد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، نیمار در یک پیام طولانی در صفحه شخصی‌اش به جدایی از بارسلونا و دلیل ترک این باشگاه اشاره کرد. مهاجم برزیلی که دقایقی پیش با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست در این‌باره نوشت: زندگی یک ورزشکار همیشه با چالش رو به رو است. برخی از آن‌ها به مالیات مربوط می‌شود و بعضی‌ها به تصمیمات بر می‌گردد. بارسلونا بیش از یک چالش بود. با بازیکنانی هم بازی شدم که تنها می‌توان در بازی‌های کامپیوتری آن‌ها را دید. زمانی که به بارسلونا رفتم ۲۱ سال داشتم و پر از چالش بودم. نخستین روزهایم را در این باشگاه به یاد می‌آورم. با ستاره‌هایی همچون لیونل مسی، ویکتور والدس، ژاوی ارناندس، آندرس اینیستا، کارلس پویول، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و دیگر بازیکنان هم‌بازی شده بودم و می‌دانستم باید برای تیمی بازیکی کنم که فراتر از یک باشگاه است. بارسلونا معرف کاتالونیاست.

نیمار در ادامه به تجمید از هم تیمی‌هایش پرداخت و افزود: افتخار داشتم با بزرگترین ورزشکاری که تا به حال در زندگی‌ام دیده‌ام بازی کنم و مطمئن هستم هرگز بازیکنی بهتر از مسی را نخواهم دید. او تبدیل به هم تیمی و دوستم در بیرون و داخل زمین شد. افتخار می‌کنم که با تو هم بازی بودم. جزیی از خط حمله بارسلونا در کنار مسی و سوارس بودم که در تاریخ ماندگار شد. همه عناوینی را که یک ورزشکار می‌توانست به دست آورد را کسب کردم. لحظات فراموش نشدنی را سپری کردم. در شهری زندگی کردم که بیش از یک شهر است. بارسلونا و کاتالونیا را دوست دارم.

مهاجم برزیلی در ادامه به دلیلش جدایی‌اش از بارسلونا و انتخاب پاری سن ژرمن اشاره کرد و نوشت: با این حال یک ورزشکار به چالش نیاز دارد. برای دومین بار در زندگی‌ام با پدرم مخالفت کردم. پدرم تو را درک می‌کنم و به عقیده‌ات احترام می‌گذارم اما من تصمیمم را گرفتم. از تو خواستم مرا حمایت کنی و مانند همیشه این کار را انجام دادی. بارسلونا و کاتالونیا همیشه در قلب من خواهند بود اما به چالش‌ها و تجربه‌های جدید نیاز داشتم.

او افزود: پیشنهاد پاری سن ژرمن را پذیرفتم تا عناوین جدیدی را فتح کنم و به باشگاه کمک کنم تا بتواند به عناوینی که هوادارانش انتظار دارند برسد. برای این کار کاملا آماده هستم. از لطف هواداران آبی اناری و همه باشگاه سپاسگزارم. احساس می‌کردم اکنون زمان جدایی فرا رسیده است. پاری سن ژرمن در چند سال آینده خانه جدید من خواهد بود و به اعتماد آنها با پاسخ خواهم داد. از حمایت همه، هواداران، دوستان، خانواده و هم تیمی‌هایم در زمان مشکلات برخوردار بودم. آن‌ها شایسته آرامش هستند. تصمیم سختی بود اما در ۲۵ سالگی و زمانی که بالغ بودم چنین تصمیمی را گرفتم. از همه قدردانی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها