توزیع «سبد حمایت غذایی» در 3 مرحله تا پایان سال

وزیر رفاه گفت: امسال چهار مرحله توزیع سبد حمایت غذایی تعریف شده که یک مرحله آن پرداخت شده است و قصد داریم با سازمان برنامه و بودجه چانه‌زنی کنیم تا مبلغ مورد نظر به ازای هر خانواده افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۲۴

به گزارش فارس، علی ربیعی در حاشیه اولین کنگره مجمع عمومی بازنشستگان کشوری گفت: برای امسال چهار مرحله سبد غذایی تعریف کرده‌ایم که مرحله اول پرداخت شده است.

وی ادامه داد: شناسایی زنان و کودکان نیازمند و دچار سوءتغذیه را ادامه می‌دهیم و این کار بیشتر در مناطق محروم دنبال می‌شود. همچنین بر اساس این برنامه، به ازای هر خانواده مبالغی در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شد که قصد داریم با سازمان برنامه و بودجه چانه‌زنی کنیم تا این مبلغ افزایش یابد. ربیعی گفت: نظام اداره صندوق‌های بازنشستگی با دستور رئیس‌جمهور در حال تدوین است. طرح اولیه آن آماده شده و در حال نهایی شدن است و باید به سمتی برویم که سرمایه‌گذاری‌های با بازده بیشتر داشته باشیم و از بنگاهداری‌های کوچک خارج شویم. وی ادامه داد: در سال جاری به 300 هزار بازنشسته مبلغ چهار میلیون تومان وام ضروری پرداخت می‌کنیم که اعتبار تخصیصی برای این منظور 1200 میلیارد تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها