کمیته امداد فسا در ایجاد اشتغال، رتبه نخست فارس را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۱۰

به گزارش صدا و سیما، مدیر کمیته امداد شهرستان فسا گفت: در سال گذشته، این نهاد با پرداخت 519 فقره تسهیلات اشتغال زایی، مقام اول ایجاد اشتغال در استان فارس را کسب کرد.

محمد بهزادی افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد در سال 95، بیش از 72 میلیارد ریال در شهرستان فسا هزینه شده است.

وی گفت: طرح‌های اشتغالزایی در بخش‌های مشاغل خانگی، صنایع دستی، حمل و نقل، کشاورزی، دامداری، پرورش ماکیان، کسب و کار، فنی و خدمات، زنبور داری، خدماتی و تولیدی راه اندازی و اجرا شده است و این روند در راستای توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت امسال نیز ادامه دارد.مدیر کمیته امداد شهرستان فسا با بیان این که طرح‌های اشتغال با هدف کمک به پایداری و ارتقای ضریب موفقیت شغلی، تحت نظارت مستمر و راهنمایی مداوم کارشناسان اشتغال این نهاد قرار دارد، افزود: توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام می‌شود و هر سال تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می‌شوند.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال 150 طرح اشتغال با هزینه 16 میلیارد و 230 میلیون ریال اجرا شده است که این روند تا پایان سال ادامه می‌یابد.

بهزادی گفت: اعتبارات حوزه اشتغال کمیته امداد شهرستان فسا در سال 96 بیش از 142 میلیارد ریال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها