آبی‌های لندن پس از دوری یک ساله از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، به نظر می‌رسد با دست پر قصد بازگشت به این بازی‌ها را دارند. پس از قهرمانی چلسی در لیگ برتر جزیره بسیاری به این چشم دوخته‌اند که تیم آنتونیو کونته قرار است با چه ترکیب و بازیکنانی دوری یک ساله خود را جبران کند. چلسی تا اینجای کار خریدهایی داشته که به‌زعم کارشناسان می‌تواند ضامن موفقیت آنها در مسابقات فصل آتی لیگ جزیره و لیگ قهرمانان باشد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۳۹

آخرین خرید آنها، بازیکنی بود که کمتر کسی فکر پیوستن او به چلسی را می‌کرد. آلوارو موراتا که طی دو ماه اخیر شایعه‌های فراوانی در مورد پیوستنش به منچستر و میلان در رسانه‌ها شنیده شده بود، به ناگاه اعلام شد با قراردادی پنج ساله و به ارزش 45 میلیون یورو به استفوردبریج رفته است. با آمدن موراتا بسیاری از نگرانی‌های کونته پس از جدایی دیگو کاستا از بین خواهد رفت، بخصوص این‌که موراتا در زمان مربیگری کونته در چلسی، آمار فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشت.

البته خریدهای خوب چلسی در تابستان فقط محدود به خط حمله نمی‌شود و این تیم در خط دفاع نیز خرید قابل قبولی داشته است. آبی‌های لندن امیدوارند که با آمدن رودریگر به قیمت 35 میلیون یورو از رم و قرار گرفتن او در کنار داوید لوییس و کهیل، خط دفاعی تیم‌شان بیش از پیش مستحکم شود. این تیم همچنین برای محکم کردن کمربند میانی خود 45 میلیون یورو هزینه کرد و باکایوکو را از موناکو به خدمت گرفت. انگولو کانته، بازیکن فرانسوی که سال گذشته بهترین بازیکن سال و لیگ برتر شناخته شد، می‌تواند در کنار باکایاکو زوج موفقی را تشکیل داده و سهم بسزایی در موفقیت‌های آتی این تیم داشته باشند. این درحالی است که منابع نزدیک به باشگاه چلسی می‌گویند خریدهای تابستانی این تیم هنوز ادامه دارد و به احتمال زیاد بازیکن دیگری در خط حمله جذاب می‌شود تا در کنار موراتا و هازارد، خط تهاجمی این تیم خطرناک‌تر از همیشه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها