بعد از وین رونی حالا نوبت به مایکل کریک است

25 سال و 6 کاپیتان؛ این یونایتدهای با ثبات

بعد از جدایی وین رونی از منچستریونایتد و پیوستن او به اورتون حالا مایکل کریک تنها گزینه‌ای است که در تیم فعلی از بازیکنان دیگر سابقه بیشتری دارد و بدون شک کاپیتان اول شیاطین‌سرخ در فصل 2017-18 خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۶۸

کریک این فصل کاپیتان اول یونایتد خواهد بود و با بستن بازوبند، به هفتمین بازیکنی تبدیل می‌شود که در طول 25 سال گذشته، کاپیتان منچستریونایتد بوده است.

کریک در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد با خوشحالی از این موضوع گفت: حس فوق‌العاده‌ای دارم و افتخار می‌کنم که کاپیتان چنین باشگاه بزرگی هستم. این دوازدهمین سال حضورم در منچستریونایتد خواهد بود؛ تیمی که در 25 سالگی به آن ملحق شدم. هرگز فکرش را هم نمی‌کردم سال‌های طولانی در این تیم بمانم و به این همه دستاورد برسم.

هافبک 35 ساله سرخپوشان شهر منچستر در ادامه گفت: اکنون قرار است در زمین، هم‌تیمی‌هایم را رهبری و بازیکنان جوان را همانند قبل راهنمایی کنم که این واقعا زیبا و رضایت‌بخش است. من به عنوان یک فوتبالیست به این باشگاه آمدم و حالا هواداران زیادی دارم. در طول این سال‌ها عاشق منچستریونایتد شدم و بودن در جایگاه کاپیتانی برایم خیلی خاص است. البته من خودم خواهم بود. قرار نیست حالا که کاپیتان شده ام، رفتارم یکباره تغییر کند و روی سر بازیکنان فریاد بزنم و به آنها بگویم چه کار کنند. دوست ندارم این‌طور باشم و هر موقع که لازم باشد با بازیکنان صحبت خواهم کرد، اما با خونسردی و آرامش این کار را خواهم کرد.

از سال 1992 تا 2017 به ترتیب استیو بروچ، اریک کانتونا، روی کین، گری نویل، نمانیا ویدیچ و وین رونی کاپیتان‌های یونایتد بوده‌اند؛ در حالی که روی کین با هشت سال بستن بازوبند کاپیتانی از این نظر بیشترین سابقه را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها