تنیسور اسپانیایی از کسب سومین قهرمانی ویمبلدون باز ماند

شکست نادال در ماراتن 5 ساعته

مرحله یک‌هشتم نهایی تنیس ویمبلدون برای رافائل نادال مرد شماره دو تنیس جهان خوش یمن نبود و او در مقابل حریفی از لوکزامبورگ تن به شکست داد. گیلس مولر 34 ساله توانست پس از چهار ساعت و 47 دقیقه با نتیجه 3 بر 2 نادال را شکست داده و در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر مارین چیلیچ از کرواسی قرار بگیرد. با این نتیجه نادال دارنده 15 عنوان قهرمانی تنیس گرند اسلم، از تصاحب سومین دبل (دوگانه) قهرمانی متوالی در رقابت‌های تنیس ویمبلدون و تنیس آزاد فرانسه ناکام ماند.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۷۰

مولر که برای نخستین بار از سال 2008 به یک‌چهارم نهایی تنیس گرند اسلم راه یافته است، گفت: من واقعا متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد. این حس بسیار خوبی است. به این فکر می‌کردم آیا ادامه بازی به روز بعد موکول می‌شود یا نه. فقط می‌خواستم بازی تمام شود و من به یک چهارم نهایی بروم. من دو ست جلو بودم و بعد رافا دو ست گرفت. ست آخر واقعا یک جنگ بود. خیلی شرایط سخت بود. در دو امتیاز آخر به خودم گفتم باید صددرصد پیروز شوی.

نادال ‌اسپانیایی نیز بعد از شکست مقابل مولر، گفت‌: باخت در دور چهارم نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتم. آنالیز کردن این شرایط سخت است. من بازی‌هایی را بردم و از سال‌های قبل بهتر عمل کردم ولی یک فرصت را از دست دادم. مولر خوب بازی کرد. فکر می‌کنم در دو ست اول بهترین بازی‌ام را به نمایش نگذاشتم. مقابل بازیکنی همچون مولر بازی کردن آسان نیست. او در ست پنجم عالی بود. مطمئنا این بهترین بازی من نبود اما باید بگویم حریفم سرسخت بود. نادال و مولر بعد از پایان طولانی‌ترین و تا اینجای کار بهترین مسابقه تورنمنت امسال، با تشویق و تحسین تماشاگران روبه‌رو شدند.

در دیگر مسابقات، راجر فدرر با شکست تنیسوری از بلغارستان برای پنجاهمین بار به یک‌چهارم نهایی گرنداسلم راه یافت. اندی ماری تنیس باز بریتانیایی نیز با شکست بنویت پایر به یک‌چهارم نهایی صعود کرد. اما مسابقه نواک جوکوویچ مقابل آدریان مانارینو از فرانسه به دلیل بازی نادال و مولر به تعویق افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها