استاندار خوزستان بر تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری توسط دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۲۸

به گزارش جام جم،غلام‌رضا شریعتی استاندار خوزستان، بر تسهیل راه برای ورود سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری باید همه دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

وی با اشاره به زمانبر بودن استعلام‌ها از سوی بسیاری از دستگاه‌ها به‌عنوان موانع سرمایه‌گذاری در استان افزود: در استان خوزستان از 21 سازمان باید استعلام شود که این امر منجر به نارضایتی و ناکامی در سرمایه‌گذاری‌ها شده است.

شریعتی با اشاره به طرح ایجاد سایت موزه چگاسفلی، توضیح داد: در طرح چگاسفلی متخصصان میراثی بسیاری همکاری کردند و به جرات می‌توان گفت که این منطقه از یک گورستان تاریخی کم نظیر با قدمتی بالغ بر 6 هزار سال است که بنا شده متولیان این طرح پیشنهادات خود را به سازمان برنامه و بودجه ارایه دهند تا ظرف یک ماه آینده اقدامات لازم برای آن انجام و طی 2 سال موزه منطقه‌ای در آن احداث شود و روند را به سمت ثبت جهانی پیش ببریم.

خسرو نشان با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه توسعه گردشگری روستایی افزود: در بخش نخست روستاهای هدف تعیین‌شده با برنامه‌ریزی، شناسایی، معرفی و آموزش در راستای تولید و اشتغال جوامع محلی فعال خواهند شد و پس از آن دیگر روستاهای شناسایی‌شده در دستور کار قرار خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها