مهاجم تیم ملی 31 ساله شد / سیل تبریک برای اشکان دژاگه

مهاجم بدون تیم و ملی پوش فوتبال ایران امروز وارد 31 سالگی شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۱۸
مهاجم تیم ملی 31 ساله شد / سیل تبریک برای اشکان دژاگه

به گزارش جام جم آنلاین ، دژاگه متولد چهاردهم تیر ماه سال 65 در تهران است. 11 ماه بیشتر نداشت که به همراه خانواده اش راهی آلمان شد. او که ملیت آلمانی هم دارد فوتبال خود را در این کشور آغاز کرد.

او تاکنون در تیم‌های هرتابرلین و ولفسبورگ در بوندس‌لیگا بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۲ با قراردادی ۳ ساله به فولام پیوست. او در رده ملی، برای تیم‌های پایه آلمان بازی کرده‌است و در رده بزرگسالان، از لحاظ قانونی می‌توانست هم برای تیم ملی فوتبال آلمان و هم برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.اما به دلیل علاقه‌ای که به ایران داشت با اینکه رسانه‌ها شانس دعوت شدن به تیم بزرگسالان آلمان را به او داده بودند برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

دژاگه امروز با سیل تبریک هم تیمی ها و دوستانش روبرو شده، از سعید عزت اللهی و سردار آزمون گرفته تا مرتضی پورعلی گنجی و رضا قوچان نژاد.

دژاگه چند سالی می شود با یک دختر ساکن ایتالیا به نام شقایق ازدواج کرده. حاصل این ازدواج دو دختر به نام های آلیسیا و آلیا است.

مهاجم تیم ملی این روزها فعلا تیم ندارد. اخباری درباره پیوستن او به پرسپولیس شنیده می شود اما بسیار بعید است او به ایران بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها