قرار بود بازی با استقلال بازی خداحافظی رضا عنایتی باشد. بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران که فصل گذشته پیراهن صبای قم را بر تن داشت، از فرصت بازی با تیم محبوبش استقلال نهایت استفاده را کرد تا برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند. مراسم خوبی هم از آب درآمد.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۰۶

عنایتی در حضور نزدیک به 20 هزار هوادار آبی، پیراهن آبی استقلال را بر تن کرد، اشک ریخت و برای همیشه با مستطیل سبز خداحافظی کرد.

البته نه برای همیشه. او بعد از آن بازی گفت به خاطر شرایط صبای قم تا آخر فصل با پیراهن این تیم بازی می‌کند و بعد کفش‌هایش را می‌آویزد. به این ترتیب چند بازی دیگر به عمر فوتبالی عنایتی اضافه شد؛ اما آخرش باز هم اشک بود و گریه. این بار نه به خاطر خداحافظی از فوتبال، بلکه به خاطر سقوط صبا به لیگ دسته اول در آخرین هفته. این می‌توانست بدترین پایان برای آقا رضا باشد. کسی که تجربه قهرمانی با استقلال را چشیده بود، در آخرین سال فوتبالش تلخی سقوط را هم چشید. رضا عنایتی بعد از آن بازی، به برنامه نود هم دعوت شد تا در حضور پسرهایش و عادل فردوسی پور، گودبای‌پارتی آخر را هم بگیرد، اما حالا با گذشت یک و ماه و نیم از پایان لیگ، بار دیگر زمزمه‌های بازگشت عنایتی به مستطیل سبز شنیده می‌شود.

مهاجم فصل گذشته صبای قم گفت که در هفته‌های اخیر دو پیشنهاد را برای بازی در فصل آینده رد کرده است. رضا عنایتی که با تسنیم صحبت می‌کرد درخصوص شرایطش پس از خداحافظی از فوتبال گفت: این روزها برای من ‌سخت می‌گذرد و اولین سالی است که بدون تیم بودن را تجربه می‌کنم. 20 سال در این مقطع همیشه در شرایط تمرین و اردو قرار داشتم، اما امسال وضعیت متفاوت است. چند روز پیش در سالگرد مرحوم غیاثیان از مربیان فوتبال مشهد در قالب دو تیم به میدان رفتیم که من فوتبالیست‌های مشهدی را دیدم و روز خوبی بود. در آن بازی هم دو گل به‌ثمر رساندم. وی ادامه داد: شاید باورتان نشود، ولی در هفته‌های اخیر دو پیشنهاد داشتم که آنها را رد کردم. وسوسه شده بودم دوباره بازی کنم ولی به هر حال باید با این شرایط کنار بیایم، چون دیگر از فوتبال خداحافظی کرده‌ام.

عنایتی در مورد این که چه برنامه‌ای برای مربیگری دارد، خاطرنشان کرد: منتظر هستم کلاس‌های مربیگری A آسیا شروع شود تا در این کلاس‌ها شرکت کنم. از طرفی مشغول برنامه‌ریزی هستم تا در یکی‌دو ماه آینده یکی‌ دو سفر خارجی داشته باشم و در کلاس‌های مربیگری چند دوره را پشت‌سر بگذارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها