پسر 19 ساله که جسد دختر نوجوانی را بعد از مرگ مشکوک در خانه‌اش به جاده سوهانک برده و آنجا دفن کرده بود، همراه دختر مورد علاقه‌اش بازداشت شد. متهمان مدعی شدند، دختر 14 ساله بر اثر مصرف متادون جان باخته است.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۵۴

به گزارش جام جم، روز‌های پایانی سال گذشته، مردی با حضوردرپلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن دختر 14 ساله‌اش به نام مهسا خبر داد. ماموران با تحقیق از او متوجه شدند که دختر نوجوان برای خرید از خانه بیرون رفته و برنگشته و تلفن همراهش خاموش است.

در حالی که دو روز از گمشدن دختر نوجوان گذشته بود و ماموران در جست‌وجوی وی بودند، فردی با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد هنگام عبور از جاده سوهانک مشاهده کرده دستی از زیر خاک بیرون آمده و چند قلاده سگ اطراف آن جمع شده‌‌اند. گمان می‌کند جسد فردی کارتن‌خواب در آنجا افتاده باشد.

همین تماس باعث شد ماموران برای بررسی موضوع به آنجا اعزام شوند. ماموران خاک‌ها را که کنار زدند با جسد دختر نوجوانی روبه‌رو شدند. او لباس خانه به تن داشت و به نظر می‌رسید دو روزی از مرگش گذشته است. همزمان با کشف جسد دختر نوجوان موضوع به مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد.

ماموران با بررسی پرونده افراد گمشده در پلیس آگاهی تهران، متوجه شدند تصویر دختر 14 ساله گمشده با جسد مطابقت دارد. خانواده او نیز در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کردند. تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک مهسا آغاز شد و با گذشت سه ماه از مرگ او ماموران هفته گذشته به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد، مهسا آخرین بار با یکی ازدوستانش به نام شادی ملاقات کرده و بعد از مرگ مهسا کسی این دختر را ندیده است. ماموران، شادی را زیرنظر گرفتند که معلوم شد با پسری به نام بهرام 19 ساله دوست بوده و آخرین بار همراه مهسا به خانه او در محله نارمک رفته‌اند.

با هماهنگی قضایی، این دو نفر بازداشت شدند. متهمان در بازجویی پلیسی اظهارات ضدونقیضی را مطرح کردند تا این‌که پسر 19ساله سکوت خود را شکست.

بهرام به افسر تحقیق گفت: من و شادی با هم دوست بودیم و زمانی که از سربازی به مرخصی آمدم، او در غیاب خانواده‌ام همراه مهسا به خانه ما آمد. حال و روز مهسا خوب نبود. متادون مصرف کرد که حالش بدتر شد. من به اورژانس زنگ زدم که شادی گفت مهسا نفس نمی‌کشد. تلفنم را قطع کردم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. سرانجام جسد را شبانه در صندلی عقب خودروی خودم گذاشتم و از خانه بیرون بردم. بی‌هدف حرکت کردم تا این‌که به حوالی جاده سوهانک رسیدم. جسد را از خودرو بیرون آورده و آن را زیر خاک دفن کردم. دو روز بعد به عنوان یک عابر با پلیس تماس گرفته و موضوع کشف جسد را اطلاع دادم.

با اعتراف‌‌های وی، شادی نیز به اطلاع از مرگ دوستش اعتراف کرد.

برای این دو نفر قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

معصومه ملکی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها