رفیعی: برای شماره 7 بعدی آرزوی موفقیت دارم

به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشدم

سروش رفیعی دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا کارهای اداری مربوط به جدایی از این باشگاه و پیوستن به الخور قطر را انجام دهد. شاید این آخرین حضور سروش در باشگاه پرسپولیس باشد، شاید هم نه. خودش که امیدوار است دوباره پیراهن قرمز این باشگاه را تن کند، اما چه زمان؟ آینده قابل پیش‌بینی نیست.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۴۲

سروش پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران با تائید خبر جدایی‌اش از این باشگاه گفت: کارهای قراردادم نهایی شده است و آن را امضا کرده‌ام، اما با توجه به تعطیلات ماه مبارک رمضان در قطر، احتمالا باشگاه الخور بعد از عید فطر رسما خبر این انتقال را اعلام خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور در تیم نه چندان مطرح الخور آیا باز هم به حضور در تیم‌ ‌ملی فکر می‌کند یا خیر، گفت‌: در تیم‌ ‌ملی بازیکنان تیم با نظر سرمربی دعوت می‌شوند. شما چه در باشگاه الخور باشید و چه در باشگاه بایرن مونیخ بازی کنید باید سرمربی تیم‌ ‌ملی درباره حضور شما در تیم تصمیم بگیرد. من تا وقتی بتوانم تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیم‌ ‌ملی دعوت شوم.

رفیعی در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که قبل از جدایی با برانکو صحبت کرده است یا خیر، گفت‌: بله. من با آقای برانکو صحبت کرده‌ام، زیرا تمام سعی‌ام از روز اول این گونه بود که خیلی صریح و با صداقت با باشگاه و هواداران رفتار کنم. همیشه هم تفکرم این گونه بوده است.

هافبک فصل گذشته پرسپولیس که پیراهن شماره 7 این تیم را تن داشت در ادامه گفت: روزی که به پرسپولیس آمدم و با اجازه آقای پروین پیراهن شماره 7 را پوشیدم واقعا خوشحال شدم. الان هم برای هر کسی که بعد از من سعادت این را داشته باشد که پیراهن شماره 7 را بپوشد، آرزوی موفقیت می‌کنم.

رفیعی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که علی کریمی از یکی از تیم‌های عربی به بایرن مونیخ ترانسفر شد و این که آیا او هم امیدوار است روزی فوتبالش را در اروپا ادامه‌ دهد، گفت‌: هر بازیکنی شرایط خوبی داشته باشد و بخواهد پیشرفت کند، قاعدتا دوست دارد به جاهای بالاتر برسد. من هم پس از این که سربازی‌ام به پایان رسید، گفته بودم اولین هدفم این است روزی به فوتبال اروپا بروم و تجربیات زیادی کسب کنم اما شرایط اروپا به شکلی بود که احساس کردم شاید در این مقطع کمک چندانی به من نکند. به همین دلیل به تیم فوتبال پرسپولیس آمدم. فکر می‌کنم یکی از بهترین تصمیمات فوتبالی‌ام را گرفته‌ام، چون در بازه زمانی خوبی به این تیم آمدم و با این تیم قهرمان ایران شدم و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیدم و تجربیات بسیار خوبی هم به دست آوردم. هواداران در این تیم‌ بیش از اندازه به من لطف داشتند، اما الان که از این تیم جدا شده‌ام باید بگویم برای این جدایی، دلایل زیادی داشته‌ام. شاید خیلی از این دلایل شخصی و خیلی از دلایل هم به مسائل دیگری مربوط باشد. وی افزود: من با قلبم به پرسپولیس آمدم و دوست داشتم پیراهن این تیم را بپوشم.

پیشنهادهای مالی خیلی خوبی هم پیش از این داشته‌ام. الان هم به خاطر پول جدا نشده‌ام. اگر می‌خواستم به خاطر پول از پرسپولیس بروم، قبل از پرسپولیس تیم دیگری را انتخاب می‌کردم. هیچ کسی هم به من کاری نداشت، اما به خاطر دلایل خاصی قطر را انتخاب کردم و امیدوارم در آنجا هم شرایطم خوب باشد و بتوانم ثابت کنم که این ذهنیت‌ها در مورد من درست نیست.

رفیعی درباره این که آیا به خاطر واکنش هواداران از جدایی‌اش ناراحت است، خاطر نشان کرد: نه، ناراحت نیستم اما به خاطر این که زود از پرسپولیس می‌روم، ناراحت هستم. مطمئنا خیلی از هواداران هم از جدایی‌ام ناراحت شدند زیرا ما در فوتبال ایران خیلی احساسی هستیم و وقتی تصمیمی اتخاذ می‌شود اول از بعد احساسی به آن نگاه می‌کنیم. با این حال به نظر همه احترام می‌گذارم و فرقی هم برایم نمی‌کند که هواداران، افراد فوتبالی یا اصحاب رسانه باشند. اما باید بگویم من به قطر نمی‌روم که شرایط راحتی داشته باشم و پول بگیرم. این حرف‌ها را باید در عمل ثابت کنم و زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

سروش رفیعی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد سال آینده به پرسپولیس باز گردد، گفت‌: من خودم را پرسپولیسی می‌دانم و عاشق این تیم هستم و این تیم را دوست دارم. امیدوارم هرچه زودتر به این تیم باز گردم. این را هم بگویم که دلم با پرسپولیس است و برای این تیم همیشه دعا می‌کنم. من باشم یا نباشم اولین چیزی که اهمیت دارد، پرسپولیس است. من هم آرزوی موفقیت می‌کنم برای این تیم و مطمئنا دعا می‌کنم بازیکنان پرسپولیس موفق باشند.

واکنش برانکو به انتقال قطعی سروش

چرا الخور؟

روز سه‌شنبه بود که خبری از برانکو منتشر شد که در آن واکنش سرمربی پرسپولیس به جدایی سروش رفیعی مطرح شده بود. در آن خبر برانکو گفته بود، برای رفیعی آرزوی موفقیت می‌کنم، اما این اصل ماجرا نیست. سرمربی کروات از انتخاب سروش رفیعی تعجب کرده و به دوستان نزدیکش گفته است که: آخه چرا الخور؟ برانکو اصرار زیادی داشت تا مسئولان باشگاه پرسپولیس هر طور که شده رفیعی را در این تیم نگه دارند، اما سروش راه خودش را انتخاب کرد و گفت: می‌خواهم بیشتر درآمد داشته باشم و می‌خواهم پیشرفت کنم. حالا رفیعی بازیکن الخور است و جالب اینجاست که برانکو ایوانکوویچ از این انتخاب غافلگیر شده است. او ادامه داد: واقعا نمی‌دانم چرا این تصمیم را گرفته است. او می‌توانست انتخاب‌های بهتری داشته باشد، اما تصمیم عجیبی گرفت. تعجب من از این است که چرا تیم یازدهم قطر؟ به نظرم او آنقدر بازیکن با کیفیتی است که می‌توانست چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مالی انتخاب‌های بهتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها