مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از فعالیت بیش از 541 تعاونی فعال بانوان در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۶۷

به گزارش ایسنا، علی آشتاب در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: هم‌اکنون در استان بیش از 541 تعاونی فعال بانوان داریم و بالای 4000 هزار از زنان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به فعالیت زنان شده است، افزود: در همین راستا 38 رسته فعالیتی تعریف شده که تنها در یک کارگاه آن 80 بانوی کارآفرین آموزش دیدند. همچنین این کارآفرینان به بنکدارانی در تهران وصل شدند و این توجه ویژه به اشتغال این قشر از جامعه را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در نمایشگاه هفته فرهنگی بانوان کارآفرین خوش درخشیده‌اند، گفت: بیشتر مشاغل در روستاها توسط زنان و با همکاری آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان تصریح کرد: در همین راستا بانک اطلاعاتی از بانوان کارآفرین استان تهیه شده تا در این جشنواره از آنان تقدیر شود.

آشتاب از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 200 نفر خبر داد و افزود: همچنین 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم اختصاص یافته که اگر محقق شود از اشتغال بانوان حمایت خوبی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در رابطه با صنایع فرش گفت: پیرو این مصوبه برای فعالیت های در حوزه فرش معافیت‌های خوبی درنظر گرفته شده است که می‌تواند به بانوان فرش‌باف کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها