
به گزارش جام جم آنلاین، سید اصغر برائی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران عصر امروزدر گفتگو با تسنیم با رد خبر ابتلای 3 نفر به بیماری تب کریمه کنگو در استان تهران اظهار کرد: در استان تهران تا به امروز گزارشی درباره ابتلای افراد به بیماری ویروسی تب خون ریزی دهنده کریمه و کنگو نداشته ایم.
بنابراین گزارش امروز خبرهای غیر رسمی درباره ابتلای 3 نفر به بیماری تب کریمه کنگو در استان تهران منتشر شده بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند