هفته گذشته طی مراسمی، اولین سری از خودروهای برلیانس سری اچ200 (H200) تولیدشده در پارس خودرو به مشتریان تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۸۴

به گزارش جام‌جم، با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مشتریان پارس خودرو، 15 دستگاه برلیانس اچ200 از اولین تولیدات این خودرو در شرکت پارس خودرو به 15 نفر از مشتریان محصولات این شرکت تحویل داده شد.

در این مراسم ناصر آقا محمدی، مدیرعامل پارس خودرو با بیان این مطلب که خوشنامی و کیفیت نمی‌تواند یک‌شبه خلق شود، گفت: خوشنامی امروز پارس خودرو حاصل سال‌ها تلاش، دانش، سرمایه‌گذاری، احساس مسئولیت و تعهد کارکنان به خوب‌بودن است.

وی درخصوص قیمت برلیانس اچ200 تصریح کرد: برلیانس سری اچ200 با قیمتی زیر 40 میلیون تومان به بازار عرضه شده و به لحاظ ایمنی و امکانات جزو محصولات منحصربه‌فرد در بازار داخل است و قطعا شرکت پارس خودرو تعهد می‌دهد این محصول را با کیفیت خیلی خوب به بازار عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو درخصوص رقبای این خودرو در بازار خودروی کشور گفت: با توجه به مشخصات فنی برلیانس سری اچ200، این خودروهای در رده قیمتی زیر 40میلیون تومان می‌تواند عملکرد منحصربه‌فرد خودش را ارائه کند و به‌ دلیل قیمت مناسب، ایمنی، کیفیت و مشخصات فنی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

آقامحمدی بااشاره به تلاش جدی پارس خودرو برای صادرات این محصول افزود: اخیرا از این خودرو به بازار لبنان صادرات داشته‌ایم و در الجزایر و عراق نیز به صورت جدی فعال هستیم تا این خودرو به این دو کشور نیز عرضه شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صداسیما که تاکنون چندمدل ازخودروی برلیانس در پارس خودرو تولید شده و محصول آینده این شرکت گفت: در حال حاضر از محصولات برلیانس دومدل اچ200 و اچ300 این خودرو‌ها در پارس خودرو تولید می‌شود و بزودی خودرو سی3 (C3) نیز از مجموعه محصولات برلیانس به بازار عرضه خواهد شد.

در این مراسم شاهین آرپناهی، مدیر بازاریابی و پشتیبانی و فروش شرکت پارس خودرو اظهار کرد: پس از فروش موفق برلیانس اچ300، از ابتدای امسال تولید این خودرو در سری اچ200 در شرکت پارس خودرو آغاز شد. وی با اشاره به تولید 200 هزار دستگاه خودرو از سوی پارس خودرو در سال گذشته خاطرنشان کرد: در بررسی انجام شده در این شرکت، نخستین خواسته مشتریان مقوله ایمنی خودروها بوده که محصولات سری اچ200 موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده است.

گفتنی است طراحی برلیانس سری اچ200 را شرکت فارینای ایتالیا انجام داده و این خودرو در دو مدل اچ220 و اچ230 و دو تیپ دستی و اتوماتیک تولید و به بازار عرضه شده است. موتور با عملکرد بالا مجهز به وی‌وی‌تی (VVT)، گیربکس اتوماتیک شش سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و با استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی‌های برلیانس سری اچ200 است .برلیانس سری اچ200 در مدل اتوماتیک دارای امکاناتی نظیر سانروف برقی، رایانه اطلاعات سفر و سنسور پارک دنده عقب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها