تکذیب یک شایعه / کونته قهرمان انگلیس را رها نمی کند

جدایی آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی از این تیم سرخط اصلی خبرهای فوتبالی دیروز انگلیس بود. شایعات جدایی او روز گذشته قوت گرفت اما سایت مترو تمام این شایعات را تکذیب می کند.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۷۸
تکذیب یک شایعه / کونته قهرمان انگلیس را رها نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین ، آنتونیو کونته از شرایط موجود در باشگاه چلسی و عملکرد سران این تیم در قبال نقل و انتقالات انتقاد کرده بود و سران این تیم را تهدید به استعفا کرد تا روابط وی و باشگاه پیچیده شود.

گفته می شد که او به زودی آبی پوشان لندنی را ترک می کند.

آنتونیو کونته تصمیم دارد تا از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس دفاع کند، و در لیگ قهرمانان اروپا پر قدرت ظاهر شود و در این راستا لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه تحویل داده است ، اما عدم تامین خواسته های کونته به شدت او را عصبانی و ناراحت کرده است تا روابطش با باشگاه به سردی گراییده شود.

با وجود شایعه پررنگ جدایی او از تیم چلسی سایت "مترو" گزارش داد که این مربی در چلسی ماندنی است و جایی نمی رود. جدایی او از چلسی با توجه به قراردادی که دارد امکان پذیر نیست. از سویی دیگر باشگاه چلسی او را راضی به ماندن خواهد کرد. در صورتی که کونته بخواهد از چلسی جدا شود باید غرامت سنگینی به باشگاه بپردازد و به همین دلیل موضوع جدایی او منتفی به نظر می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها