سه‌شنبه و بامداد دیروز در نقاط مختلف دنیا بازی‌های دوستانه فوتبال برگزار شد، اما بدون شک یکی از زیباترین این بازی‌ها در ورزشگاه استاددوفرانس پاریس میان تیم‌های فرانسه و انگلیس انجام شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۵۵

فرانسوی‌ها درحالی توانستند در این مسابقه به برتری 3 بر 2 برسند که رافائل واران مدافع این تیم از دقیقه 47 اخراج شد. اومتیتی، سیدبه و دمبله سه گل فرانسوی‌ها را زدند و دو گل انگلیس را نیز هری کین به ثمر رساند.

گرت ساوت گیت، سرمربی جوان انگلیس بعد از این شکست گفت‌: توانستیم بارها برای فرانسه مشکل ایجاد کنیم و شانس‌های خوبی هم برای گلزنی به دست آوردیم. فکر می‌کنم از این‌گونه بازی‌ها باید درس بگیریم و بدانیم که ضعف تیم مان کجاست.

از نظر من وقتی توپ در اختیار بازیکنان ما نیست، دچار ضعف هستیم و درواقع بازی بدون توپ ما مناسب نیست. این مربی جوان ‌اضافه کرد: فرانسه تیم خوب و خیلی قدرتمندی است و من فکر می‌کنم که آنها تیمی سازمان یافته و با برنامه هستند.

در طرف مقابل، دیدیه دشان پس از پیروزی شاگردانش در این دیدار دوستانه گفت: همیشه خوب است که فصل را با برد به پایان برد، بخصوص پس از یک شکست، حتی با وجود سناریوی اخراج واران که در جریان این بازی به وجود آمد. ما با 10بازیکن بازی را به پایان بردیم، پس باید به این بازیکنان اعتبار ببخشیم، چون تیم خوبی را در این دیدار شکست دادند.

وی با اشاره به شکست اخیر تیمش برابر سوئد اظهار کرد: بابت نتیجه‌ای که در دیدار بازی سوئد رقم خورد، پشیمانم. من تصمیم به انتخاب بازیکنان می‌گیرم، اما بازی با سوئد یک بازی از مرحله انتخابی بود و بازی با انگلیس دیداری دوستانه؛ این دو بازی متفاوت از هم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها