jamejamonline
دانش عمومی کد خبر: ۱۰۴۱۱۶۳   ۲۴ خرداد ۱۳۹۶  |  ۰۶:۳۰

خیر، دیگر زندگی موجودات فرازمینی یک افسانه نیست. دانشمندان می گویند وجود داشتن موجودات فضایی چیزی است که به زودی به یک مساله قابل اثبات تبدیل می شود.

کشف شگفت انگیز: حیات بیگانگان در کهکشان ها اثبات می شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از" فیوچریسم" ، کریس امپی ستاره شناس مطرح جهانی می گوید فرضیه وجود بیگانگان فضایی قابل اثبات است البته برای ثابت کردن این موضوع باید کمی بیشتر صبر کرد، صبری به اندازه 10 الی 15 سال. او می گوید حیات نوعی از میکروب ها در سیاره های دور غیر قابل انکار است. "مشتری" سیاره ای است که بیش از هر سیاره دیگری امکان زیست حیات در آن وجود دارد.

دانشمندان دهه هاست که آسمان ها را کاوش می کنند تا بلکه ردی از حیات در کهکشان ها به دست بیاورند اما تا امروز نتیجه ای قابل اعتنا به دست نیامده است. اما با توجه به باز شدن درهای تکنولوژی های فوق پیشرفته در طراحی تلسکوپ های هوشمند و پیشرفته تر معمای موجودات فضایی راحت تر از هر زمان دیگری حل خواهد شد.

حیات حتی می تواند در سیستم خورشیدی هم وجود داشته باشد، چیزی که بسیاری از دانشمندان آن را به صراحت رد می کنند و می گویند هرگز چنین چیزی صحت ندارد و نخواهد داشت.

پیش از هر چیزی حیات در ماه کشف خواهد شد. کریس امپی می گوید آنچنان کاوش در کهکشان ها با پیشرفت مواجه خواهد شد که برای پاسخ به یک سوال نباید سال ها انتظار کشید.