فرماندار ساوجبلاغ گفت: متصل شدن راه‌آهن سراسری کشور به خط متروی شهر جدید هشتگرد در نشست با مدیر پروژه راه‌آهن تهران بررسی شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۷۸

ابوالقاسم پالیزگیر در گفت‌وگو با ایرنا از پیگیری و جدیت مسئولان برای اجرایی شدن خطوط حمل و نقل ریلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در نشست با مدیر پروژه راه‌آهن تهران بر تسریع در اجرای توسعه ایستگاه راه‌آهن هشتگرد تاکید شد.

وی احداث کمربندی اتصال خط ریلی شهر جدید هشتگرد به شهر هشتگرد، ایستگاه اقدسیه در چهارباغ و توسعه ایستگاه هشتگرد را از مطالبات این شهرستان بیان کرد که در بهمن 95 مطرح شده و در برنامه راه‌آهن قرار گرفته است. پالیزگیر اظهار کرد: با همت دولت، راه‌آهن سراسری با ایجاد چند رام قطار سریع‌السیر در خط هشتگرد ـ کرج ـ‌ تهران توانست گامی بلند در کاهش ترافیک و خدمت بزرگ به مردم بردارد تا با کمترین هزینه به تهران برسند.

وی با مثبت ارزیابی کردن استقرار قطار سریع‌السیر در این مسیر، افزود: بیش از 90 هزار نفر در ماه از خدمات این ایستگاه بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در این نشست مدیر پروژه راه‌آهن تهران اذعان کرد کار مطالعات رینگ شدن راه‌آهن سراسری به متروی هشتگرد به اتمام رسیده و با بررسی نقشه‌ها و مطالعات اجرا شده در خصوص رینگ راه‌آهن سراسری با خط متروی هشتگرد آینده بسیار روشنی در زمینه حمل و نقل برای این شهرستان متصور می‌شود.

وی اظهار کرد: بعد از بازدید مدیر پروژه راه‌آهن تهران و اختصاص اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان برای این طرح انتظار می‌رود کار با سرعت بیشتری اجرایی شود.

پالیزگیر افزود: به گفته مدیر پروژه راه‌آهن تهران کار تملک در دستور کار این اداره قرار گرفته و زمان اجرای این طرح 14 ماه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها