لیست پر است، هر بازیکنی بیاید،یک بازیکن باید برود!

پرسپولیس و ابهاماتی که برای جذب بازیکن دارد

پرسپولیسی‌ها تا اینجای کار با گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی و شایان مصلح به تفاهم رسیده و قراردادهای آنها را رسمی کرده است. این اتفاق در حالی افتاده که ظاهرا هنوز فصل نقل و انتقالاتی برای آنها به پایان نرسیده است و سرخ‌ها که مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند می‌خواهند هر طور شده تیم خود را بیشتر تقویت کنند. این در حالی است که روز یکشنبه نامه‌ای از طرف سازمان لیگ به این باشگاه رفت که، خرید بازیکن در پرسپولیس را متوقف کرد تا دست آنها کمی بسته باشد.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۵۷

در این نامه نوشته شده بود که علی علیپور و الوان‌زاده وارد سنی شده‌اند که سهمیه بزرگسال به حساب می‌آیند و با این شرایط لیست آنها برای خرید بازیکن جدید جایی ندارد. بدون شک پرسپولیسی‌ها راهکاری برای این مشکل فراهم خواهند کرد که یکی از آنها می‌تواند خروج نام یکی دو بازیکن از لیست باشد. تازه این در شرایطی است که کمال کامیابی‌نیا هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی قرار دارند که ممکن است حتی سروش رفیعی هم به الخور قطر نرود و قراردادش را با این تیم امضا نکند. در شرایطی که خیلی از رسانه‌ها نوشته بودند قطری‌ها به او پیشنهاد 600 هزار دلاری داده‌اند و سروش رسما بازیکن این تیم شده است، اما پرسپولیسی‌ها همه چیز را تکذیب می‌کنند. اگر سروش هم بماند که...

این اما یک روی سکه برای سرخپوشان است. باید گفت ماجرا به سمت احمد نوراللهی هم کشیده شده و این بازیکن در گیر و دار آمدن به تیم سابقش است. او که هنوز با تیم قرارداد دارد در صورتی که بتواند کسری خدمت بگیرد باید برای ادامه بازی به پرسپولیس برگردد مگر این که سرخ‌ها این بازیکن را نخواهند، که با توجه به وضعیت نه‌چندان خوب این تیم در میانه میدان بعید است برانکو و دستیارانش بی‌خیال احمد شوند. در خط هافبک دفاعی هر بار که کامیابی‌نیا بازی نکرده پرسپولیس بیشترین ضربه‌ها را خورده است. به همین دلیل اگر نوراللهی کارت پایان خدمت بگیرد قطعا در پرسپولیس خواهد ماند.

ابهام بعدی در لیست پرسپولیسی‌ها، سعد ناطق عراقی است؛ بازیکنی که می‌گویند فقط بازار‌گرمی می‌کند و اصلا قرار نیست به پرسپولیس بیاید. او همراه تیم ملی عراق در ایران است و برخلاف نظر فوق خیلی‌ها بر این عقیده هستند که مذاکرات به اتمام رسیده و این بازیکن همین امروز قراردادش را با پرسپولیس امضا خواهد کرد. اگر پروفسور نظر مثبتی روی ناطق داشته باشد و این بازیکن هم رضایت بدهد محتمل است بازیکن تیم ملی عراق پیراهن سرخ به تن کند. با این شرایط، پرسپولیسی‌ها باید بررسی کنند و ببینند برای خالی‌شدن لیست‌شان می‌توانند روی نام کدام بازیکن خط قرمز بکشند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها