«برنا» حکایت یک جوان بی‌تجربه در آوردگاه کار و تولید

پیش تولید سریال «برنا» به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و تهیه‌کنندگی پریوش کاشانی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما از چندی پیش آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد و در روز عید فطر جلوی دوربین خواهد رفت.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۲۰

به گزارش روابط‌عمومی سریال، تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، همدان، لرستان و هرمزگان و حتی سکوی نفتی انجام می‌شود و تمام لوکیشن‌ها نیز تاکنون انتخاب شده‌اند.

عبدالرضا اکبری بتازگی به این پروژه پیوسته و بزودی تست گریم نهایی‌شان نیز انجام خواهد شد. فریده سپاه‌منصور، جمشید جهانزاده، آشا محرابی، مرضیه صدرایی، آیلین دائمی، فریده دریامج، سمانه حبیب‌پور، حمید غلامی، نیلوفر پارسا و ایمان صفا دیگر بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

در میان بازیگران این فیلم، آشا محرابی سومین همکاری خود را با عباس رنجبر تجربه می‌کند.

سریال برنا، روایتگر راه‌های رفته و نرفته است. سفری را به تصویر می‌کشد که مسافر اصلی آن جوانی به نام برناست که ناپخته اما با سری پر از سودا و بلندپروازی است. داستان از جایی آغاز می‌شود که برنا در جریان آشنایی با دختری به نام نگار در مقام پاسخگوی سوالی مطرح شده برمی‌آید، یافتن پاسخ این سوال آغازگر معماهایی می‌شود که پیاپی بر سر راهش قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها