مرد کرو لال که به اتهام قتل 15 سال است در زندان به سر می‌برد، چشم امیدش برای آزادی به دستان پر مهر هموطنان گره خورده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۰۵

به گزارش جام‌جم، این زندانی کر و لال که در میان زندانیان زندان رجایی‌شهر کرج به ناصر معروف است، سال 81 در جریان درگیری مردی را به قتل رساند و با توجه به شهادت فردی که او را در روز جنایت دیده بود، بازداشت شد.او در بازجویی ‌های پلیسی انگیزه‌های مبهمی را در ارتباط با قتل آن مرد بیان کرد. وی حتی بدرستی نمی‌دانست نام خودش هم چیست. با دستور قاضی وقت حوزه قضایی رودبار قصران لواسانات بعد از ادامه تحقیقات و مشخص شدن این که او به این جنایت دست زده است، 26 آذر سال 81 روانه زندان رجایی‌شهر کرج شد.

با توجه به درخواست اولیای‌دم مدتی بعد مرد زندانی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد.در ادامه حکم در دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.واحد صلح و سازش دادسرا با توجه به این‌که زندانی کر و لال اعلام کرده بود از قتلی که انجام داده پشیمان است و تاکنون خانواده او شناسایی نشده بودند، حتی کسی نام واقعی او را نمی‌دانست، طی چند جلسه با خانواده اولیای دم به گفت‌وگو نشستند تا این‌که خانواده مقتول پس از 15 سال چند روز پیش اعلام کردند حاضرند به شرط دریافت دیه عامل جنایت را ببخشند.محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با درخواست چاپ تصویر این زندانی کر و لال بدون پوشاندن چهره در روزنامه از مردم خواست چنانچه از هویت واقعی او خبری دارند موضوع را به دادسرای جنایی تهران یا پلیس آگاهی پایتخت اطلاع دهند. همچنین هموطنانی که قصد دارند برای تامین دیه برای آزادی این زندانی کر و لال کمک کنند می‌توانند به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها