فرهاد شاهمیری در گفت‌وگو با مجله والیبال رادیو ورزش اعلام کرد به خاطر حرف و حدیث‌ها قصد کناره‌گیری از داوری داشت، اما رئیس آرژانتینی داوران جهان گفته است به دلیل حضور برخی داوران قرار است سن بازنشستگی داوران بین‌المللی والیبال را افزایش دهد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۲۳

داور بین‌المللی والیبال ایران که در هفته اول لیگ جهانی در کازان روسیه قضاوت دو بازی را به عنوان داور اول و یک بازی را به عنوان داور دوم و سه بازی هم مسئول ویدئوچک بود، گفت: این هفته استراحت دارم و دوشنبه شب برای قضاوت بازی‌های هفته سوم به آرژانتین خواهم رفت.

شاهمیری در مورد بازی‌های کازان هم گفت: امسال بیشتر تیم‌ها جوانگرایی کرده‌اند و با وجود این بسیار خوب بازی می‌کنند. روس‌ها از بازیکنان بلندقامت تیم امید این کشور بودند که خوب دفاع می‌کردند. فرانسوی‌ها هم در غیاب انگاپت، روزیر و کوین تیلی عالی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف سال پیش فیروزی و یزدان‌پناه امسال توسط فدراسیون جهانی برای داوری در لیگ جهانی به بازی گرفته نشده‌اند، گفت: در این خصوص قرار است در آرژانتین با رئیس آرژانتینی کمیته داوران والیبال جهان گفت‌وگو کنم و از او بخواهم که از داوران بااستعداد ایرانی بیشتر استفاده شود.

وی تاکید کرد: همه این مشکلات به‌دلیل ضعف کنفدراسیون آسیاست و متاسفانه ما تنها سهمیه‌مان را در کمیته داوران از دست دادیم و فعلا من و لیو از چین، داوران فعال آسیایی در هفته اول لیگ جهانی بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها