کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید برای دومین سال پیاپی به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۸۵

در فهرست نشریه فوربس درباره پردرآمدترین ورزشکاران سال 2017 کریس رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با کسب 93 میلیون دلار به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال معرفی شد. انتخاب رونالدو در شرایطی است که وی سال گذشته هم موفق شده بود این عنوان را به دست آورد و برای دومین سال پیاپی درصدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار گیرد. رونالدو بالاتر از لبرون جیمز ستارهNBA قرار دارد، زیرا درآمد فوق‌ستاره بسکتبالیست آمریکایی (2/86 میلیون دلار) است. لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا هم با درآمد 80 میلیون دلار در رده سوم ورزشکاران جهان قرار دارد. در رده‌های بعد، راجر فدرر تنیسور مطرح سوئیسی و کوین دورانت بسکتبالیست آمریکایی قرار دارند. در این میان فوتبالیست‌های مشهوری که در میان 50 ورزشکار برتر قرار گرفته‌اند، می‌توان به نیمار در رده هجدهم، گرت بیل در رده بیست و چهارم و زلاتان ایبراهیموویچ در مکان سی‌ام اشاره کرد. انتخاب رونالدو به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان در شرایطی صورت گرفت که او به همراه رئال مادرید عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد و بیش از 121 میلیون طرفدار در صفحه رسمی فیس‌بوک خود دارد که از همه ورزشکاران بالاتر است.

پیشنهاد نجومی چینی‌ها به کریستیانو

براساس اعلام دیروز روزنامه آس، تیمی از لیگ چین پیشنهاد اغواکننده 200 میلیون یورویی به فوق‌ستاره مادریدی‌ها داده است؛ پیشنهادی که تاکنون با پاسخی از طرف رونالدو همراه نشده است. روزنامه آس نوشته پیشنهاد چینی‌ها هر فردی را در دنیا وسوسه می‌کند، حتی کریستیانو رونالدو.

چرا رونالدو تکذیب نکرد؟

در روزهای اولیه حضور زیدان روی نیمکت رئال، رونالدو دل خوشی از شرایط خود نداشت و این نارضایتی بعد از چند نیمکت‌نشینی بیشتر هم شد، اما حالا رونالدو و زیدان، از شرایط فعلی رضایت کامل دارند. هم رونالدو از زیدان راضی است و هم زیدان از رونالدو. با این حال مشخص نیست چرا رونالدو شایعات اخیر درباره احتمال پیوستنش به تیمی دیگر را تکذیب نکرده است. طی چند روز اخیر برخی نشریات اروپایی اقدام به انتشار اخباری درباره احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید با قراردادی نجومی کرده‌اند و بتازگی نیز نشریه آس اسپانیا ادعا کرده است که یک تیم چینی قصد دارد او را با قراردادی به ارزش 200 میلیون یورو و با حقوق 120 میلیون پوند بخرد. او در فرودگاه لیسبون پیش از سفر به لیتوانی برای بازی دیشب در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی، به خبرنگارانی که از او درباره احتمال پیوستنش به تیمی دیگر سوالاتی پرسیدند، پاسخی کوتاه داد و گفت: هیچ چیز غیرممکن نیست. رونالدو ماه نوامبر سال گذشته قراردادش را با رئال مادرید تا سال 2021 تمدید کرد، هرچند او در پایان این قرارداد باز هم فرصت عقد یک قرارداد دیگر خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها