با وجود آن‌که دولت لندن قبلا وعده داده بود گزارش تامین مالی خارجی در افراطی‌گری داخل انگلیس را منتشر می‌کند، اما اکنون از انتشار این گزارش و سرمایه‌گذاری کشورهایی چون عربستان در افراطی‌گری در انگلیس خودداری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۱۵

به گزارش فارس، تیم فارون، رهبر حزب لیبرال دموکرات به روزنامه گاردین گفت: دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس در سال 2015 وعده داده بود به ازای رای لیبرال دموکرات‌ها برای حملات هوایی در سوریه، گزارش دولت در رابطه با هزینه‌های خارجی برای افراطی‌گری در سوریه کامل شده و بهار 2016 منتشر می‌شود. بوریس جانسون، وزیر خارجه و امبر راد، وزیر کشور انگلیس در این رابطه گفته‌اند، دولت هیچ‌وقت قصد انتشار چنین گزارشی را نداشته است.

یکی از خبرنگاران از بوریس جانسون سوال کرد آیا دولت انگلیس قصد جلوگیری از انتشار این گزارش را دارد که وزیر خارجه در پاسخ گفت: بررسی نقش دیگر کشورها یا دولت‌ها در افراطی‌گری در انگلیس مساله باارزشی است، اما مطالب زیادی هست که منتشر نخواهند شد. بوریس جانسون در ادامه گفت، انگلیس باید جلوی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را در این کشور بگیرد و تصریح کرد مساله تامین مالی افراطیون تنها یک جنبه از پاسخ امنیتی به حملات تروریستی لندن و منچستر است و شاخص‌های متعددی برای این مشکل وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها