کارگاه آموزشی شیوه های حل تعارض های زناشویی با حضور بیش از 50 نفر از کارشناسان اداره کل بهزیستی، دادگستری، اداره کل زندانها، آموزش و پرورش و‌ مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی به همت دفتر مشاوره معاونت امور فرهنگی و پیشگیری در اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۶۳

به گزارش جام جم البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این کارگاه که در راستای طرح تقسیم کار ملی کاهش طلاق و به منظور بازآموزی مشاوران فعال در حوزه طلاق و‌ خانواده برگزار گردید به شیوه های هدف گذاری در راستای شناخت مشکلات زوجین و راهکارهای حفظ مراجعان در جلسات مشاوره و در نهایت مشاوره هدفمند در راستای حل تعارضات زوجین پرداخته شد.

دکتر پورشریفی عضو هیات علمی دانشگاه تهران مدرس این دوره، در طول برنامه با تشویق مشاورین به ایفای نقش، تکنیک ها را به صورت عملی آموزش داده و به موانع احتمالی در فرایند مشاوره پرداختند.

گفتنی است در پایان داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان مراسم به اهمیت آموزش مداوم کارکنان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزایش تعامل موثر با سایر ارگان ها و همکاری بین بخشی در حوزه ارتقاء سلامت روان خانواده، تشویق جوانان به ازدواج سالم و حفظ کیان خانواده که از اهداف سازمان بهزیستی است، اشاره نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها