مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گرم قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار در 200 فروشگاه و میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۲۵

علیرضا ولی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به این‌که گوشت گرم قرمز در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های شهروند و افق کوروش عرضه می‌شود، افزود: گوشت گرم قرمز در برخی میادین و فروشگاه‌ها که هزینه حمل و نقل و هزینه مباشران پایین‌تر است، با قیمت هر کیلو 30هزار و 500 تا 31 هزار و پانصد تومان توزیع می‌شود و در برخی مناطق که در فاصله دورتری از محل مرکزی توزیع قرار دارند و هزینه حمل و نقل و مباشران توزیع نیز بیشتر است با قیمت هر کیلو 33 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی درباره علت بالا بودن قیمت گوشت گفت: باتوجه به میزان مناسب بارش در فصل بهار دامداران دام خود را برای پرواربندی مدت بیشتری در مراتع برای چرا نگهداری کردند. این مساله سبب شد گوشت کمتری به بازار عرضه شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این شرکت به منظور جلوگیری از روند افزایش قیت گوشت قرمز در بازار داخل و همزمان با افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان گوشت گرم قرمز را از کشورهای استرالیا، نیوزیلند، گرجستان، قزاقستان و قرقیزستان وارد کرد.

ولی گفت: هم‌اکنون شرایط ذخیره گوشت قرمز منجمد و گرم خوب است و دام تولید داخل نیز از نیمه خرداد وارد بازار می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: تاکنون 500 هزار تن گوشت گرم قرمز وارد کردیم. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: شهروندان می‌توانند گوشت گرم قرمز را در میادین میوه و تره‌بار مجیدیه، لواسانی، زرگنده، اختیاریه، آزادگان، ولنجک، لویزان، صادقیه، سامان شهید قندی، جلال آل‌احمد، سهروردی، قصر، معلم، ابوذر، ایثار، غیبی، پروین، مهستان، هروی و اکباتان با قیمت مصوب تنظیم بازار تهیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها