نوشاد عالمیان، پینگ‌پنگ باز ملی‌پوش بعد از قهرمانی بازی‌های کشورهای اسلامی، بامداد دیروز به آلمان رفت تا این‌بار در قهرمانی جهان با رقبایش مسابقه دهد. او در باکو برد. فینال تمام ایرانی مسابقه انفرادی بازی‌های کشورهای اسلامی را از چنگ برادرش نیما درآورد.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۷۳

خودش می‌گوید: «همیشه بازی را از من می‌برد، این بار من او را بردم و طلسم باخت‌هایم را شکستم. بازی خیلی قشنگی شده بود. هر دو خوشحال بودیم.» نفر اول تیم ملی ایران فکر نمی‌کرد قهرمانی تیمی هم به ایران برسد: «واقعا فکرش را نمی‌کردیم ما ترکیه را در فینال شکست دهیم. البته برای قهرمانی شانس داشتیم، خدا هم کمک کرد، خوب هم بازی کردیم و بازیکنان چینی ترکیه هم نتوانستند کاری از پیش ببرند.»

قهرمانی و نایب قهرمانی برادرش در پینگ‌پنگ خاطره خوشی از باکو در ذهنش به جا گذاشته: «مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی سطح بالایی داشت. فکر نمی‌کردیم این‌طور باشد اما چینی‌ها کیفیت کار را بالا بردند. بچه‌های ما هم خیلی خوب کار کردند. خیلی راضی‌کننده بود. خاطره خیلی خوبی از باکو در ذهنمان ماند.» به نظر او بازی‌های کشورهای اسلامی حکم بازی‌های تدارکاتی قبل از جهانی داشته: «این مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی برای ما بود. با بازی‌های خیلی خوب و قهرمانی که گرفتیم اعتماد به نفس ما بالا رفت. امیدوارم در قهرمانی جهانی دوسلدورف هم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها