مراسم اختتامیه بازی‌های کشورهای اسلامی بدون ایرانی‌ها برگزار شد

استقبال باکو از فرمول یک و تحویل پرچم به استانبول

مراسم اختتامیه چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور رئیس‌جمهور آذربایجان در ورزشگاه المپیک باکو برگزار شد. الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان و همسرش و رئیس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی از شخصیت‌های شاخص در این مراسم بودند.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۲۳

در مراسم اختتامیه نمادهایی از میراث کشور آذربایجان از جمله فضای سبز، پرندگان و همچنین شهر باکو که به شهر بادها معروف است، به نمایش درآمد. همچنین در بخشی از آن تصاویر منتخب از تعداد زیادی از ورزشکاران پخش شد که تصاویر احسان حدادی، نجمه خدمتی و الهه احمدی نیز بین آنها دیده می‌شد.

پرچم ویژه فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی به پایین کشیده و به مسئولان ترکیه و شهر استانبول تحویل داده شد که قرار است دوره بعدی در سال 2021 در آنجا برگزار شود. در بخش پایانی نیز پرچم ویژه مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک روی زمین ورزشگاه نشان داده شد، چراکه باکو تا چند روز دیگر میزبان این رقابت است.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی درحالی برگزار شد که نماینده‌ای از ایران و همچنین کشورهای گینه، امارات و ازبکستان حضور نداشتند و پرچم این چهار کشور توسط ولنتیر حمل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها