معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آغاز برنامه غبارروبی مساجد در استان به منظور میزبانی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۷۱

حجت الاسلام مجتبی فتح‌الهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز طرح غبار روبی مساجد در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در آستانه ماه مبارک و دهه آخر شعبان که دهه تکریم و غبارروبی مساجد است، کار غبار روبی مساجد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور بیشتر مردم در مساجد طی ماه مبارک، طرح غبار روبی مساجد اجرا می شود و مساجد استان آماده میزبانی ماه مبارک رمضان خواهند شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، تعداد مساجد استان را بیش از یک هزار و 200 مسجد اعلام کرد و گفت: کار غبار روبی و عطرافشانی مساجد در استان از سوی خادمین مساجد، هیئات اکنای مساجد و مردم انجام می‌شود.

حجت الاسلام فتح‌الهی نژاد خواستار مشارکت مردم استان در غبار روبی مساجد شد، تا این پایگاه معنوی آماده میزبانی میهمانان خدا در ماه خدا باشد.

وی بر انجام اقدامات مناسب و برنامه‌های فرهنگی در مساجد برای جذب بیشتر جوانان نسبت به مساجد تاکید کرد و موقعیت پیش آمده را فرصتی برای افزایش جاذبه های مساجد و جذب جوانان دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها