رادیو ایران به معرفی هنرمندان شهر کاشان می پردازد.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۳۶
دعوت علی لهراسبی برای  شنیدن «کافه هنر»

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، امروز در «میز قصه» قصه ای درباره شهر کاشان روایت می شود و دیالوگ هایی از فیلم های به یاد ماندنی درباره کاشان پخش خواهد شد.

دعوتنامه اختصاصی علی لهراسبی برای شنیدن کافه هنر، آیتم آیین سخن (نگهداری از زبان فارسی) برای به درستی استفاده کردن از زبان فارسی، گزارش تینا میرکریمی درباره هنرهای شهر کاشان و اخرین خبرهای فرهنگی روز و دعوتنامه ای از اهالی هنر کاشان با لهجه خودشان به صرف شنیدن کافه هنر و «میز مخاطبان» هنرمندانی که تماس می گیرند و خودشان را از «کافه هنر» برای مردم ایران معرفی می کنند از دیگر بخش های این برنامه است.

سربازی تهیه کننده «کافه هنر» با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب گفت: ما در هر برنامه به معرفی کتاب و رونمایی از کتاب هایی که در این نمایشگاه دیده می شود، می پردازیم. امروز به کتاب جدید هوشنگ مرادی کرمانی خواهیم پرداخت. ضمن اینکه تینا میرکریمی از نمایشگاه کتاب گزارش های متنوعی پخش خواهد کرد.

برنامه کافه هنر با تهیه کنندگی زهره سربازی، گویندگی آرش احمدی و مهرناز فقیهی، هماهنگی اکرم خیرخواه و ارتباطات افسانه خیرخواه از ساعت 19:45 تا 20:50 از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها