طبق گزارش یکی از روزنامه‌های صهیونیستی، رئیس‌جمهور آمریکا با هیات یکهزار نفره سفر آینده خود به اراضی اشغالی را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۸۱

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» چاپ سرزمین‌های اشغالی در خبری درخصوص سفر آینده رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی گزارش داد: انتظار می‌رود دونالد ترامپ 22 می‌ (اول خرداد) وارد اسرائیل شود.

همچنین این رسانه صهیونیستی نوشت: «انتظار می‌رود ترامپ را در این سفر، هیاتی هزار نفره همراهی کنند؛ کسانی که اغلب هتل‌های غرب اورشلیم (بیت‌المقدس) را از آن خود خواهند کرد.» طبق گمانه‌زنی این رسانه، ترامپ را در سفر به اراضی اشغالی، همسرش ملانیا، دخترش ایوانکا و جارد کوشنر داماد یهودی او همراهی خواهند کرد. هنوز برنامه رسمی سفر ترامپ به اراضی اشغالی و همچنین عربستان سعودی که پیشتر رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، منتشر نشده و انتظار می‌رود کاخ سفید امروز یا فردا رسما این برنامه را منتشر کند. در صورت سفر ترامپ به عربستان سعودی و اراضی اشغالی فلسطینی، این اولین باری خواهد بود که رئیس‌جمهور آمریکا در اولین سفر خارجی خود پس از آغاز کارش، به جای مکزیک یا کانادا به عنوان دو کشور همسایه و مهم برای آمریکا، به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند./ خبرگزاری‌ها

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها